spracket Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har nettopp kjøpt ny kjøler(CM Aero7+) og cpu(xp 2500). Lurer på om denne kjøleren er god nok til å drive med litt overklokking?hovedkortet mitt er et Abit NF7-S. Kunne noen også gi meg noen tips om ting jeg burde investere i for å bedre kjøling, men helst ikke vannkjøling. For som Jeg forstår er det altfor dyrt. -Takk- Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 den CM Aero 7 kjøleren er nok ikke så verst til overclocking den . koster ca 1550kr for komplett sett med vannkjøling på www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hørte at man kan kjøre på laveste turtall på aero 7+ med 2500+ og tempreturen holder som helt fint, det var vel bare ved kjøring av windows da, men allikevel. Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Fikk nettopp xp2500 og aero 7+. Har et "gammelt" KX7-333R hovedkort som ikke støtter låsing av PCI/AGP klokke så jeg fikk ikke dratt FSB lenger enn 180. Kjører nå 2250/12,5*180 med 1,65V. Temp ved 2800 RPM (max 3650) og max load i 1 time: 57° i et ikke altfor luftig kabinett (33°). Dette skulle gi potensiale til enda høyere hastigheter med et bedre HK! Klokk i vei, men ta det i små skritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå