Solskinn2011 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hei er det noen som kan hjelpe meg Jeg er lei av å dra rundt på bærbar-pc og ønsker meg en mp3 spiller som er litt teknisk stabil fordi jeg skal bruke den i undervisning. Ønsker: - Stabil spiller og også stødig ad spillelister - Mulighet til å overføre itunes musikk til mp3'en - overføre dvd-filmer og youtube filmer til den - lydopptaker - Tv- utgang ( i tillegg er det jo fint om det er trådløst nett, men det er ikke kjempeviktig) Mange av de spillerne som har fått gode anbefalinger er ute av produksjon:( Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 ipod touch 4g? Eller bare en sau du kan ha bæende ved siden av deg... Cowon hele veien. Ville tatt J3 eller S9. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Cowon J3 er vel absolutt og anbefale. S9 er en gammel modell, bra kvalitet, men får nok ingen firmware oppdateringer fremover. (og litt liten til og se video på) Endret 12. august 2011 av Lunalotic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå