MilKman' Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hei! Jeg kjøpte nylig en vannpipe for 4stk. Problemet er at jeg har prøvd å sette den i stand slik jeg har sett andre gjør, men jeg får det ikke til. Jeg putter tobakk i beholderen i toppen, bretter aliminiumsfolie over med små hull og deretter putter jeg en kullbit på toppen. Kan det være at mellomrommet mellom kullet og tobakken er for stort? Jeg aner ikke. Slik ser den hvertfall ut : Lenke til kommentar
squareyourass Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Prøv butanbrenner istedet for kull! Det er dritlurt og funker hver gang. Det smaker litt gass istedet for tobakken, men det vender man seg til! Dessuten tror jeg det er kjempesundt! Lenke til kommentar
Persn Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hvis du er intresert i seriøse svar så spør du her istedenfor. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Hvis du er intresert i seriøse svar så spør du her istedenfor. Hjertelig takk, Persn Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Vet du ikke at dette er ulovlig??? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Den kan sikkert BRUKES til mye ulovlig, men vannpipen i seg selv er det, så vidt jeg vet, null regler mot. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Vet du ikke at dette er ulovlig??? I følge hvem? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 I følge FTW. Man trenger ikke å røyke hasj selv om man har ei vannpipe (selv om det sikkert er det beste) 1 Lenke til kommentar
Persn Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Når han hevder at det er ulovlig så forventer jeg kilder som bekrefter at det er det, inntil da så er utsagnet hans fullstendig nonsense. Det er forøvrig ikke den type vannpipe som assosieres med hasj, just saying. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Takk. Det er vel heller shishaen som er ulovlig ifølge denne kilden, om det ikke er feil. § 2: "Det er forbudt å produsere, føre inn i Norge, omsette eller overlate til andre nye former for tobakks- og nikotinholdige produkter." EDIT: Om noen har noen tips om hvordan jeg kan bruke den, heter denne typen "Malabar Hookah". Endret 12. august 2011 av MilKman' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå