ruub Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hei Jeg kunne ikke finne noen andre tråder om dette så jeg lagde en ny. jeg har planer om å fare til DHW11, og det er første gang jeg drar til DreamHack så jeg lurte på om noen kunne fortelle hva det koster i alt ca. for mat,drikke,4d pass og reisen. og hvordan man pakker ned den store datamaskinen og skjermen sin før man drar til DH. I alt veier dataen min litt for mye så jeg tenkte å ta ut noen av de viktige delene og ha dem i håndbagasjen og ta kabinettet med bare hovedkortet inni, i kofferten. Jeg tankte å surre kabinettet inn i bobleplast før jeg la den inni. HDD'en tenkte jeg også å pakke gått inn i boble plast før jeg puttet den i håndbagasjen. skjermen tenkte jeg å pakke inn i esken og ha 1 lag med bobleplast rundt esken kanskje. jeg er nødt til å reise med fly siden jeg bor i Troms så jeg lurte på om jeg bare tar skjermen inn på flyet for da er den vell mest trygg. jeg leste på siden til DH at det er mulig å ta en buss direkte til DH hallen så jeg lurte på om den stod og ventet rett utfor flyplassen i Jönköping. (håper jeg og kompisen min treffer noen andre på Gardemoen som vet hvor man skal ) Lenke til kommentar
BaronB Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ser ut som dette er eneste DH Winter 2011 tråden her ja, er nok en lur ting du gjør med å ta delene ut både for å minske vekt og for å beskytte delene bedre ja. mitt spørsmål er om det er noen som skal kjøre til/fra Dreamhack (fra sør/østlandet) som det går an å haike med for bensinpenger! er viktigst med tilbake vegen i grunn ettersom tog/buss forbindelsen er veldig dårlig/dyr denne dagen av en eller annen grunn.. Jeg skal bare på eventpass så har ikke med pc, så dette vill si at jeg bare har med en sekk med klær, sovesaker osv. all respons tas imot med glede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå