Gå til innhold

Endelig Google Maps-navigasjon i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supert dette. Har brukt det en stund via visse omveier, men greit å slippe det nå. Har i tillegg Navigon på min telefon. Dette er for bruk utenlands, da den ikke krever datatrafikk. Uten at jeg har sjekket veldig nøye, så støtter vel ikke Google maps fotoboksvarsling heller...

Lenke til kommentar

Krever denne løsningen mye datatrafikk?

Er det mulig å kun bruke GPS-sender?

Eventuelt: Hvor mye data vil det være snakk om, dersom man tar turen ifra Stavanger til Oslo (ca 500 km og 6 og en halv time iflg gule sider). Er det noe å bli blakk av, dersom man ikke har grense på datatrafikk? Har selv 10 kr dagen, men greit å vite i forhold til å anbefale det videre :-)

Lenke til kommentar

Krever denne løsningen mye datatrafikk?

Er det mulig å kun bruke GPS-sender?

Eventuelt: Hvor mye data vil det være snakk om, dersom man tar turen ifra Stavanger til Oslo (ca 500 km og 6 og en halv time iflg gule sider). Er det noe å bli blakk av, dersom man ikke har grense på datatrafikk? Har selv 10 kr dagen, men greit å vite i forhold til å anbefale det videre :-)

Nye Google Maps-versjoner bruker vektorer (i det minste på Android) istedenfor bilder og da er det ikke snakk om store mengden trafikk. På den turen vil jeg tippe en megabyte eller to. I Norge er det ikke noe å bli blakk av for å si det sånn. Du kan sjekke trafikken ved å trykke More -> About i menyen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...