_KroSjefen_ Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 heihei! Har støtt på eit rart problem som eg håpar nokon innpå det kjære forum kansje har ei løysing på Eg har to skjermar på jobb kobla til eit grafikkort av typen AMD Radeon 5450. Skjermane heiter Dell P2210. Eg har brukt VGA og DVI på desse to og det har fungert fint. I dag fekk eg kabelen min frå ebay Displayport til HDMI sidan GPU har HDMI og skjermen har displayport. Eg kjøyrer DVI på eine skjermen og Displayport på andre. Problemet: DVI virke fint. Displayport virkar ikkje. Skjermen seier at han ikkje frå signal frå pc så går den i powersave. Dette har eg prøvd: * koble frå DVI og sett om den takle DP åleine * Sjekke at kabelen er intakt med multimeter * oppdatert drivere på grafikkortet STOR takk for alle svar Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 tror ikke adapteren fungerer den veien! displayport kontakten må i kilden, hdmi går i mottaker. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 tror ikke adapteren fungerer den veien! displayport kontakten må i kilden, hdmi går i mottaker. damn! 60kr down the drain Du har sikkert rett! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå