HelloKjersti Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Da kan du få gratis spill som trøst. Les hele saken Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 tror jeg går glipp av det tilbudet for min 3ds ble ødelagt etter under ei uke så må nokk sende den in å få bytta den. håper at jeg fortsatt får tilbudet lell om jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få koblet meg opp før 11 med en defekt 3ds Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er inne på eStore nå, men finner ikke spillene. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Spillene, eller en del av kampanjen, starter å komme 1. september så videre ut over året. For å få disse spillene må man minst en gang ha logget seg inn på e-shop på 3DS før 11. august. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det bør også nevnes at spillene bare er eksklusive en stund. De vil etterhvert dukke opp på eStore for alle sammen, men da mot betaling. (ambassadørene slipper selvsagt å betale.) Selv har jeg kjøpt et 32GB minnekort til 3DSen for sikkerhetsskyld. Kan jo ikke risikere å gå tom for plass. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Jeg var inne på estoren når de hadde lanseringsdagen for den Så ja jeg er en loyal kunde hos Nintendo. Tenker på å oppgradere minnet selv viss ikke spillene blir for store 32GB er heller ikke så dyrt Endret 10. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det er altså nok å bare gå inn på estore med 3DS, jeg trenger ikke gjøre noe mer (registrere meg eller kjøpe noe) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvordan kommer jegmeg inn på estore? Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Det bør også nevnes at spillene bare er eksklusive en stund. De vil etterhvert dukke opp på eStore for alle sammen, men da mot betaling. (ambassadørene slipper selvsagt å betale.) GBA-spillene er det visstnok ingen planer om å gjøre tilgjengelig for andre enn ambassadørene (selv om det selvsagt er mulig at de ombestemmer seg etterhvert). Kanye: Har du lastet ned oppdateringen til 3DS-en? Eshop-en ligger som et ikon på menyen når du har lastet ned og innstallert den store oppdateringen som kom for en tid tilbake. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 GBA-spillene er det visstnok ingen planer om å gjøre tilgjengelig for andre enn ambassadørene (selv om det selvsagt er mulig at de ombestemmer seg etterhvert). Interessant, det har jeg ikke fått med meg. Men siden jeg forhåndsbestilte 3DS (og har vært fornøyd hele tiden) og har vært på eStore jevnlig går det bra for min del. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er det bare å logge seg innpå eShop innen tidsfristen? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ja, men husk fristen går ut i dag ved midnatt. (om de har justert til norsk tid.) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg finner ikke noe eshop-ikon på home screen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg finner ikke noe eshop-ikon på home screen? Du må sikkert oppdatere konsollen først. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Nice.... Done Deal! Fikk min for 1800kr.... så guud guud.... XD Lenke til kommentar
Ash Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Kjøpte min for 1695,- på Elkjøp her om dagen og logget på eshop. 20 gratis spill og den nye prisen thank you very much. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Fikk denne på mail i dag fra cdon.no: "Kjære kunde Takk for at du har handlet enNintendo 3DS hos oss. Ettersom Nintendo akkurat har senket prisen påkonsollen vil Nintendo kopensere kunder som tidligere har kjøpt denmed 20 spill gratis. Alt du behøver gjøre for å ta delav tilbudet er å logge inn på Nintendos e-shop senest den 11.august. Du må altså logge inn senest i dag! Mer informasjonfinner du på www.nintendo.no Med vennlig hilsen, CDON.COM" Husk å logg inn senest i går. Kanskje de er litt småsure fordi jeg returnerte 3DSen? (klarte ikke å vente, og kjøpte en i butikk i stedet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå