Jane Bjerkli Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 White Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Liker det noe maleriske tilsnittet du har tillagt resten av bildet. Synes også den klassiske komposisjonen fungerer godt og bakgrunnen og bladene gir liv og innhold i også resten av bildet. Litt usikker på kantene dine. Tror jeg ville beholdt litt mer sort på de "tynneste stedene", men dette er uansett noe ssom må tilpasses ifm innramming eller lignende og ikke noe trekk for bildet generellt, bare gjør deg oppmerksom på det... Forøvrig er det gledelig å se din fremgang siden dine første bilder på Digit. Så vidt jeg kan se er det jevnt høyt nivå på alle dine siste bilder! Stå på! Endret 10. august 2011 av Espen Ørud Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hei Her har jo Espen sagt det meste som kan sier, men du skal få litt ros av meg også. Det jeg likte ved dette bildet er «malerieffekten» samt komposisjonen og at et nesten er bare støvbærerne som er skarpe. Herlige bakgrunnsfarger også. Dette bildet likte jeg - det er noe utenom det vanlige. RAK-foto Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Likte dette. Behagelig å se på; motiv, komp og farger er gode. Og ekstra pluss for 'maleri-effekt' Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Bra komp, behagelig med "maleri-effekt", og fine bakgrunnsfarger (som allerede er sagt) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 så nydelig..bare vakkert hele bilde Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Flott komp og en vakker etterbehandling, men jeg opplever bakgrunden som litt urolig Lenke til kommentar
audhildes Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Nydelig kunstverk!! Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Takker og neier for kommentarer, tips og råd. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fint lys og etterbehandling av bakgrunn. Synes blomsten ble bra og skarp, men stilken og bladene som er ute av fokus, harmonerer ikke helt med bakgrunn. Lenke til kommentar
Karel Krizak Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Lekkert er kommentaren min. Du har skapt et nydelig utrykk her - supert! Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Lurer på hvordan dette hadde sett ut orginalt,syns kansje det var litt i overkant redigert. men bildet,komp og farger er flotte. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Interessant og tiltalende bearbeidelse. Liker at kronblader og støvbærere blir et så tydelig midtpunkt i bildet. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Lurer på hvordan dette hadde sett ut orginalt,syns kansje det var litt i overkant redigert. men bildet,komp og farger er flotte. Tusen takk for kommentar. Må bare nevne at bildet er svært lite redigert. Jeg har bare lagt på tekstur på bakgrunnen, og justert litt på kontrastene. Men greit nok, det kan hende det ser mye redigert ut. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Tusen takk til dere siste som har kommentert også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg