Gå til innhold

BK: White

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker det noe maleriske tilsnittet du har tillagt resten av bildet. Synes også den klassiske komposisjonen fungerer godt og bakgrunnen og bladene gir liv og innhold i også resten av bildet. Litt usikker på kantene dine. Tror jeg ville beholdt litt mer sort på de "tynneste stedene", men dette er uansett noe ssom må tilpasses ifm innramming eller lignende og ikke noe trekk for bildet generellt, bare gjør deg oppmerksom på det...

Forøvrig er det gledelig å se din fremgang siden dine første bilder på Digit. Så vidt jeg kan se er det jevnt høyt nivå på alle dine siste bilder! Stå på!

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar

Hei

Her har jo Espen sagt det meste som kan sier, men du skal få litt ros av meg også. Det jeg likte ved dette bildet er «malerieffekten» samt komposisjonen og at et nesten er bare støvbærerne som er skarpe.

Herlige bakgrunnsfarger også.

Dette bildet likte jeg - det er noe utenom det vanlige.

RAK-foto

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan dette hadde sett ut orginalt,syns kansje det var litt i overkant redigert. men bildet,komp og farger er flotte.

Tusen takk for kommentar. Må bare nevne at bildet er svært lite redigert. Jeg har bare lagt på tekstur på bakgrunnen, og justert litt på kontrastene. Men greit nok, det kan hende det ser mye redigert ut. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...