HelloKjersti Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Smakebit til de utålmodige. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ingen info om det kommer en demo til PC? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kommer ingen demo til PC, vet ikke hvorfor. Så det skal for min del testes ut på det nest beste, PS3. Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg derimot skal teste det på det beste, Xbox. Trolololol 1 Lenke til kommentar
guitartrulteman Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Finner ikke demo på playstation store! Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er det her bare bilspill eller kan man også gå rundt som i Driver 3? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 I demoen kan du bare kjøre Fikk ett veldig bra inntrykk! Bilene føltes veldig gode å kjøre og de fleste oppførte seg ulikt fra hverandre. Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 ^ Enig. Fysikken føltes bra, og som sagt over her føltes bilene ganske forskjellige. Tror nok dette blir et sikkert kjøp. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er litt spent på å teste dette. Første gong dei viste det på E3, i 2010 (trur eg)- såg det heilt elendig ut. Om eg ikkje hugsar feil kunne ein stoppe opp spelet, og berre fly over til ein anna bil. wtf. Lenke til kommentar
_Lothar_ Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg prøvde dette spillet i går, og syns det var utrolig kjedelig. Ble skuffet. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Hva kan man forvente av en gjeng amatører som skal skape spill.. "* As Tanner recovers from a terrible crash, he realises he has acquired a new ability that enables him to instantly change vehicles and take control: SHIFT. Experience unprecedented intensity, diversity and freedom; shift into a faster car, deploy civilian vehicles to destroy your enemies and even take control of your opponents' car to force their demise. " Dette er så latterlig at jeg nesten ikke har ord for det.. Dette er noe man kunne forventet av en ny spillserie som er litt useriøs fra bunn og grunn, kanskje litt scifi. Noen bør sette seg bak i stolen og revurdere evenen sin til å lage ordentlige spill og kanskje hoppe på Facebook spill designing eller noe annet irrelevant, enn å spy ut dette søppelet her. Endret 11. august 2011 av Stormwolf Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det orginale Driver var jo så ufattelig konge, men siden den gang har det bare gått nedover... Skal prøve demoen selv om jeg ikke har høye forhåpninger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Blir dette en slags "Mafia II: Driver San Fransisco Edition"? Endret 11. august 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå