Gå til innhold

lite disiplinert pc

sveinar

Anbefalte innlegg

halloi!

maskina (ca 1 år) blei plutselig veldig sein og hakkete når jeg spiller. har reinstallert directx, skjermkortdrivere, formatert hele dritten, skjekka biosen, men ingenting viser seg å fungere noe særlig bedre enn hva maskina klarte å lirke fra seg noen minutt tidligere.

et annet problem som har oppstått, og som kanskje er det mest irriterende, er at musa "detter" ut mens jeg spiller. grafikken går som vanlig litt rævva, mens musa gir seg et par sekunder. reinstallert drivere - ingen forbedring.

for at jeg skal klare å¨spiller bf1942 dc må jeg kjøre det på 800*600, og håpe at musa holder, og i 3dmark fikk jeg c64 lignende 1071 poeng!?!?!

håper noen har et forslag til forbedringer. har lurt på om det kunne være minnet?

sveinar

p4 2,53,256ddr400@446,

ti4200 128ddr,120gb h

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du lagt inn chipsett drivere? Dersom disse ikke er på plass så vil AGP porten din kjøre i PCI modus.

ftp://aiedownload.intel.com/df-support/58...infinst_enu.exe

RAM, du har forsåvidt ekstremt lite RAM. Jeg har liten tro på at du vil klare 1024x768 noe særlig bra med så lite. Gaming trekker mye minne, f.eks på battlefield (joinet en inet server) trekker 357MB RAM. Legg på de megga windows drar så får du trøbbel med 256MB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...