OlaTK Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fikk i oppgave på jobb å lage en konkurranse som skal deles ut på stand. Konkurransen går over flere sider og på hver side skal det være to bedriftslogoer, en i venstre marg og en på bunnen av hver side. Disse logoene har jeg lagret i .jpg format. Hvordan går jeg fram for å få begge logoene til å følge med hele dokumentet, så jeg slipper å legge de inn manuelt på hver side? Lenke til kommentar
tvv Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fikk i oppgave på jobb å lage en konkurranse som skal deles ut på stand. Konkurransen går over flere sider og på hver side skal det være to bedriftslogoer, en i venstre marg og en på bunnen av hver side. Disse logoene har jeg lagret i .jpg format. Hvordan går jeg fram for å få begge logoene til å følge med hele dokumentet, så jeg slipper å legge de inn manuelt på hver side? Dersom logoen i venstre marg skal stå øverst på siden er det vel bare å bruke topp/bunn-tekst Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Desverre er det en avlang logo som går nedover hele siden Lenke til kommentar
tvv Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Desverre er det en avlang logo som går nedover hele siden < Du har ikke Publisher i office pakka di da Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Desverre er det en avlang logo som går nedover hele siden < Du har ikke Publisher i office pakka di da Jo faktisk, det hadde jeg ikke tenkt på. Har minimal erfaring med publisher, men regner med jeg skal klare å fikse det der. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Du kan vel legge den inn i toppteksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå