Cuneax Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hacktivistene varsler krig i YouTube-video. Anonymous: – Facebook skal tilintetgjøres 5. november Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hvorfor klarer jeg ikke annet enn å humre når jeg leser slike trusler fra denne pr-kåte "hackergruppa"? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kan nesten si meg enig med dem om det eneste de gjør er å faktisk ta ned Facebook. Men det de garantert kommer til å gjøre, som hver gang tidligere, er å spre all informasjonen de finner der for alle vinder... tilbakestående folk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Blir ikke imponert før de formaterer hele datasenteret til FB. 2 Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Vennligst hold dere oppdatert: https://twitter.com/#!/anonops/status/101152229087657984 Lenke til kommentar
flippi3 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Anonymous virker litt delt opp når noen går ut å kunngjør et angrep ikke hele Anonymous vet om. ( I hvertfal ikke "sjefs" folkene) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Anonymous virker litt delt opp når noen går ut å kunngjør et angrep ikke hele Anonymous vet om. ( I hvertfal ikke "sjefs" folkene) Fordi det er ingen. De er delt fordi det er ikke en spesifikk gruppe med folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Anonymous virker litt delt opp når noen går ut å kunngjør et angrep ikke hele Anonymous vet om. ( I hvertfal ikke "sjefs" folkene) Er det Anonymous handler om, alle kan være med og i grunn gjøre hva de vil. Det som gjør at det blir så veldig mange forskjellige Anonymous-relaterte angrep over alt. Siden de i grunn ikke har en sentral ledelse (selv om det påstås, men i og med at de er så frie de er så vil jeg ikke kalle det en ledelse) fører det til at folk overalt kan gjøre ting i Anonymous' navn til tross for at majoriteten ikke er enig. Noe som etter min mening er både deres styrke og svakhet, diversity. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 For n'te gang, anonymous er ingen organisasjon, og oppfører seg ei heller ikke som en. Jeg har vært litt dypere i nettverket enn å surfe på /b/-, og har faktisk en liten idé om at ja, det er "sjefer" nedover/oppover i internett/hierakiet, men det er allikevel ingen organisasjon, men en gruppe mennesker med felles meninger/interesser! 1 Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hva konkret er det man ønsker å oppnå? La oss si at Facebook er nede i noen dager eller at tjenesten blir ustabil i litt under en uke. La oss si at det frigjøres store mengder data av en eller annen type man mer eller mindre tilfeldig har håvet inn fra tilsvarende tilfeldige brukere eller ansatte. Så går vi et år frem i tid. Hva har skjedd? Er det noe som har forandret seg? Hvordan gikk det Julian Assange? Hvordan har Sony det? Aktivisme er vel å bra, men jeg ser ikke helt nytteverdien på lang sikt, selv om det skaper PR der og da. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Den dagen de faktisk hacker et større nettsted skal jeg ta av meg hatten for dem, men inntil videre så er ikke DDOS-angrep noe å skrike hurra for. Lenke til kommentar
Tulling9000 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 masseflukt til google+ Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hjelper ikke å flykte når FB sitter på alle dataene selv om du "sletter" kontoen din Tviler på at FB endrer sin personvernpolicy etter et evt. angrep. Det eneste de vel oppnår er at FB kanskje bedrer sikkerheten noe (slik som Sony sier de har gjort), og kaaanskje at FB mister noen brukere til konkurrenter. Unnaket må være hvis de får til dette: Blir ikke imponert før de formaterer hele datasenteret til FB. og brukerne deretter ikke vender tilbake, noe jeg tviler sterkt på at skjer. Lenke til kommentar
Exsoldier Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 De må gjerne det. Jeg er lei kjerringa sitter på den driten i timesvis. 3 Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Om dette skjer og er sant så gjør det ingenting. Er for det meste bare slitere på "fuckface" alikevel. Men om det ikke skjer noe så går vel alt som vanlig da eller... Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Håper de snart ødelegger for apple... Det er jo de som trenger å bli satt på plass nå til dags! Ellers kan de bare ta ned FB. Om de tar info om brukere så værsågod, kos dere med veldig "sensitiv" info om meg:p /ironi Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Anonymous er umulig å knekke. De er bygget som en terrorist celle hvor de ikke har så mye kunnskap om hverandre. Med andre ord, du kan ikke plukke ned lederne om det ikke er noen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Anarki er vel ikke en styringsform noen ønsker. Jeg har sansen for Wikileaks, men disse "Anonyme" blir i sum en pøbel uten en veldig fornuftig moral eller påvirkning til å endre noe. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Herreli, de vil altså ødelegge facebook fordi at de ikke vil at myndighetene skal få tak i informasjon fra brukere, men alt de oppnår med å ødelegge facebook er jo at alle får tilgang til informasjonen, og deriblant myndighetene, som da får informasjonen GRATIS. Rare folk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg