BjornarB Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Her er eit bilete eg tok i går. Skulle gjerne likt å høyre kva folk syns om det. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Du har ungått å sentrere motivet, det er bra. Du har også en L form som er mørkere i bunnen som gir stabilitet og ro til bildet. Motivet har også en egen karakter som også er veldig bra. Så til det som ikke er fullt så bra. Linjene og kurven nede gjør at det virker som motivet tipper ut av bildet og det er forstyrrende. Motivet kommer også veldig langt til høyre. Jeg foreslår at du prøver å beskjære bildet på alle sider utenom høyresiden, det vil minske problemene og bli kvitt datoen som er ganske skjemmende. Jeg vil si at fotografen er bedre enn kameraet så å oppgradere til et bedre kamera er en god ide. Lenke til kommentar
BjornarB Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Takk for ros, og ikkje minst takk for konstruktiv kritikk. Då har eg beskjært biletet litt. Betre no? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det fikset følelsen av at det tipper litt til høyre men nå synes jeg det ble for trangt under og til høyre. Jeg ville kuttet mindre under, ikke noe på høyre side og betydelig på venstre side. Muligens sånn at det nærmet seg kvadratisk. Om det blir optimalt eller ikke er vanskelig å si, det vil alltid være flere meninger og man tenderer til å bli litt blind hvis man stirrer for lenge på et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå