Niklasp Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Vil konkurrere med iPhone 5-lansering, ifølge rykter. Nyeste Android kan komme allerede i oktober Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Håper Google nå kommer med den lenge ryktene ui oppgraderingen en mer pålitelig strømstyring og multitaskingen hadde vært bra. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er det ingen info om hva som skal være de største nyhetene i Ice Cream Sandwich? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er det ingen info om hva som skal være de største nyhetene i Ice Cream Sandwich? Tipper de satser noe i retning cloud baserte tjenester. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 På tide at vi får Android Baot is snart! Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er det ingen info om hva som skal være de største nyhetene i Ice Cream Sandwich? Tipper de satser noe i retning cloud baserte tjenester. Ja, er jo det iOS går, så det er vel ikke akkurat usannsynelig. Men mye slik funksjonalitet er jo allerede tilgjengelig da, så jeg vet ikke om de satser i like stor grad.. Vi har jo allerede hele Google-miljøet, liksom. Der har vi jo dokumenter, mail, kalender, bilder osv. osv. Så i det fall, vil jeg tro at det bare er enda litt bedre integrering av eksisterende tjenester :-) Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 IT-henrik IT-henrik (4847) 11:40, ons 10.aug På tide at vi får Android Baot is snart! Nei. 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Glede meg, håpe det blir bra! Håpe mest på ekte multitasking, som er fortere tilgjengelig. Å holde inne home knappen er slitt, ville helst trykke kort på søke knappen og får opp alle programmene som kjøre eller står i standby. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er det ingen info om hva som skal være de største nyhetene i Ice Cream Sandwich? Jeg gjetter at det blir helt nytt brukergrensesnitt, som har mye av den samme oppbygningen som nye Google Music og Android Market. Jeg tror også at hele brukergrensesnittet vil ha GPU-akselerering. Men det blir uansett spennende å se hva som kommer nå i løpet av de neste månedene. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Blir bra med et OS for alle android plattformer, da kan ikke appleboysa argumentere med at de slipper forskjellige plattformer/utviklerne gidder bare ordne til en plattform osvosv Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Med litt flaks får de lurt inn Bluetooth 4.0 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg