Jan Erik Engan Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Blue Bildet er fjernet. Beskrivelse: Lekt litt med komp i kamera..ja noe er det jo croppet,men stilken stod nesten loddrett originalt;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Bra komp og skarphet Deilig å se noe makro med himmel, ikke bare bakke eller gress Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Hei og god formiddag Artig vinkling på dette makrobildet. Det passet også veldig bra med blå mot blå. Herlig. Bra jobba - dette var noe jeg likte - i all sin enkelhet. RAK-foto Endret 10. august 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 det var bærre lekkert Jan erik,så bra m blått mot blått...delikat ha en fin dag Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Artig vinkel. Rent og pent uten forstyrrelser. Fin farve. Syns jeg ser deg liggende på ryggen. Lenke til kommentar
Randi Høvik Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Dette ble lekkert med det blå bak det blå. Himmelen kan være en flott bakgrunn til det meste:) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Bra men ikkje kjempebra--du er flinker en dette,det veit eg Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fin makro og kreativ komposisjon. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tiltalende. Blått i blått. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Blue Lekt litt med komp i kamera..ja noe er det jo croppet,men stilken stod nesten loddrett originalt;) Link til bildesiden Takker for alle kom.Er uten nett om dagen,en feil de ikke finner utav,så kommer noen å ser på det idag eller i morgen.Kun meg i hele borettslaget...og om feilen ligger inne hos meg...3500 tusen takk Så kommer vel tilbake engang Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Artig vinkel. Rent og pent uten forstyrrelser. Fin farve. Syns jeg ser deg liggende på ryggen. Ja mer i bru...hehe.Uten nett nå så er på kunstkilden en tur akkurat nå.Kommer noen å ser på det idag/morgen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg