QUiPS Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hei, har et par med jamo høytalere med skadete bass elementer. Så jeg lurer på om det går ann å bytte ut elementene? Isåfall hvilke elementer kan/burde jeg bytte dem ut med? Et spørsmål til, er det vanskelig å bytte elementer på høytalere? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Ingen problem å bytte elementer,husk å lodde koblinger..hva du bør velge...noe som er like stort,husk kasse er bygd for nettopp de elementene som sitter i..og Jensen går for å være verdens beste elementer..de store høytaler levrandørene bruker Jensen..når vi snakker kvalitets høytalere;)Men du må ta begge høytalere om du ikke skal ha samme element som stod i originalt. Endret 15. august 2011 av Hårek Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Du kan ikke bare bytte til et annet ett, da må du også lage nytt delefilter. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Du kan ikke bare bytte til et annet ett, da må du også lage nytt delefilter. helt riktig..glemte det i farten;) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Vil anbefale at du ringer Jamo og hører om de har den eller en høyttaler som matcher. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Ok, men kan jeg ikke bare finne noen elementer som er like store og bare sette dem inn. Eller burde jeg finne originale. (noe jeg tror blir vanskelig på grunn av at de er 25+år gamle). Og hvor mye kommer dette til å koste? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ok, men kan jeg ikke bare finne noen elementer som er like store og bare sette dem inn. Eller burde jeg finne originale. (noe jeg tror blir vanskelig på grunn av at de er 25+år gamle). Og hvor mye kommer dette til å koste? Sjekk med Dalens, de sitter på reservedeler til Jamo. Frode Lenke til kommentar
Pilsener Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har et par slike selv. De har INGEN delefilter på bassen. Kun et 12dB høypassfilter på diskanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå