GreenWare Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hallo! Kan starte med å skryte av dette fine forumet, dette er da min "jomfru-Post" på forumet, må si det kribler litt i magen når jeg skriver, bokstavelig talt Det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med litt informasjon/ detaljer, eventuell en oversikt over muligheter eller pris på forskjellige sms leverandører i Norge. Hovedtanken er å kunne ha en leverandør som kan ta seg av sms trafikken som vil komme til/gå ut fra en webside. Håper jeg formulerte meg bra nok, mvh, GrennWare Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hallo!Kan starte med å skryte av dette fine forumet, dette er da min "jomfru-Post" på forumet, må si det kribler litt i magen når jeg skriver, bokstavelig talt Det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med litt informasjon/ detaljer, eventuell en oversikt over muligheter eller pris på forskjellige sms leverandører i Norge. Hovedtanken er å kunne ha en leverandør som kan ta seg av sms trafikken som vil komme til/gå ut fra en webside. Håper jeg formulerte meg bra nok, mvh, GrennWare Hei og velkommen fil forumet Se her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...6302&highlight= Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hei, Prøv å sjekk på www.clickatell.com er en amerikansk tjeneste, men funker også på det norske mobilnettet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 la meg da være den første som sier til deg at du har postet på feil sted. Vennligst finn det rette nestegang. Som f. eks Off Topic eller PHP forumet som referert til. Velkommen til forumet skal du være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå