Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine barneminner? (1985 ->)

Anbefalte innlegg

Jeg er jo 90s kid så de fleste minnene mine kommer vel i fra der. VHS filmer bringer mange gode miner og obladi oblada-the beatles på kassett som jeg sikkert hørte sånn tusen ganger.

Også har man jo litt eldre minner så vel denne sånn tusen ganger i 8-9års alderen

http://www.youtube.com/watch?v=tc3-GkuIqgU&feature=channel_video_title

http://www.youtube.com/watch?v=JhIut95g8QQ&feature=relmfu

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Så mange gode minner fra TV når jeg var liten! :D

Jeg og min bror kranglet ofte på lørdag morgen på hva vi skulle se på. Han skulle helst se på Power Rangers i mens jeg ville se på Pokemon.

Den serien jeg helt klart likte best var Pokemon, de lørdagene det gikk på TV2 satt jeg benket foran tven! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha

ingen som har nevnt flukten fra dyreskogen eller dyrene i hjorteparken enda?

det må være det barnetv som har satt mest inntrykk på meg av det meste jeg har sett på som barn.

http://youtu.be/H8pkxdBodsg

ellers husker jeg godt når løvenes konge kom på kino. har bodd på landet til jeg flyttet for å gå på skole.

men da vi syklet til kiosken for å kjøpe godis, og satt og ventet i solveggen på den gamle barnehagen (hvorkinoen var) og så kom inn i salen for å se løvenes konge, det er et av de beste minnene jeg har. syklet ca 1 mil for å se den=) og dagen etter var jeg der igjen, med like tårevåte øyne som før. mufasas død er den tristeste scenen i noen film jeg vet om.

klubbefløyter

salte lakrissnører

bugg

peppermyntedrops

trollbrus

nokia 3210

redda joppe

alle narnia filmene som brukte å gå i påska

barnetv klokken 6=)

å stå opp grytidlig i helgene for å få med seg barnetv på morgenen..enda man var så trøtt at øynene nesten kollapset

x- files!!!

gode minner=)

og jeg husker vi brukte å benke oss opp forran tv'n for å se på macgyver også haha.

og hver 17 mai hos oss brukte vi å se på camilla og tyven på kino.

og hei,.. 815 493 ?? den burde noen andre enn meg huske også

Endret av Slettet-imMmrOha
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Åh, Trygg Trafikk-kassettene! Husker jeg satt foran stereo'en og fargela i de små heftene og hørte på kassettene om og om igjen. Det var spesielt en sang om setebeltet jeg husker, "klikk-klikk-lyden må vi høre før vi drar av sted", får den på hjernen stadig vekk når jeg er ute og kjører :p

Lenke til kommentar

Kom over et spill som vekker gamle minner, nemlig: NES music quiz

Er jo så lenge siden jeg sist rørte en NES, så husker ikke fleste parten, og noen har jeg på tunga og klarer ikke å huske uansett hva, mens andre er helt superkjent.

Hvor mange klarer du? ;)

Den som klarer alle, kan gjerne legge ut fasiten i spoiler. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...