Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine barneminner? (1985 ->)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er dine beste barneminner? Sitter blant annnet å mimrer på gamle disney filmer, nesten så man har tårer i øynene..

Noen av mine favoritter fra den tiden:

Jeg er så glad jeg vokste opp med VHS-spiller og Løvenes Konge, og ikke 15 Disney Channels med det som virker som dårlig dubbede og elendig utførte barne-sitcoms.

Endret av Mokko
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg er så glad jeg vokste opp med VHS-spiller og Løvenes Konge, og ikke 15 Disney Channels med det som virker som dårlig dubbede og elendig utførte barne-sitcoms.

Helt enig. Skal handle inn filmer til både meg, onkelbarn, mine barn, og barnebarn skal få se og vokse opp med samme.

Dessverre går det alt for mye DRITT på tv, så får aldri samme som vi hadde.

Kjenner jeg savner å være barn og digge sesam stasjon..

Og selvfølgelig Flukten fra dyreskogen!

Endret av Henrikenn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herregud, sophie and Virgine. Vist faen husker jeg at jeg så på det for mange herrens år siden, jeg kom på det showet igjen for over et år siden, men glemte av navnet. Tusen takk for at du minte meg på det! Det er nesten trist og tenke på alle gode barne-tvserien jeg så. Speaking of that, husker noen av dere en serie som gikk på fox-kids. Med en ? grønn, snakkende dude. Var en slags frosk? fuggel eller noe, som fortalte om diverse ting - hva som ville skjedd om en atomreaktor eksploderte, og andre katastrofer og slikt, jeg skulle ønske jeg huska hva det var det het.

Lenke til kommentar

Herregud, sophie and Virgine. Vist faen husker jeg at jeg så på det for mange herrens år siden, jeg kom på det showet igjen for over et år siden, men glemte av navnet. Tusen takk for at du minte meg på det!

Jeg kom også på den serien for et år eller to siden, googlet som en gal og fant den endelig til slutt. Åååh, kan vi mimre litt sammen..? Blir helt nostalgisk-på-gråten-greier-jeg. :blush:

Mumfie <3

http://www.youtube.com/watch?v=heO9O9tXKRo

EDIT: Åh herregud, jeg bare elsker Sophie et Virgine -intro-sangen.

Endret av Mokko
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...