torny Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har en Wilfa varmepumpe som ikke er montert. Dette er fordi ledningen er for kort i forhold til hvor inne og utedel må stå. (trenger ca 2,5 meter) Wilfa selger ikke lenger forlengerledninger. Noen som vet om det finnes en "gjør det selv" løsning som funker?.. eller bør jeg overlate dette til en fagmann? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Enkelt og greit kan du jo Ringe en fagmann og spørre om hva du eventuelt kan gjøre selv eller lage en overgang . Og om du snakker om den røret/ledningen som transporter luft og varme så kan du eventuelt kjøpe noe i nogenlunde samme dimensjon og skjøte dette med bruk av lim / ductape det er lettere og skjøte dette om det ene røret har en mindre dimensjon en den andre for så og bruke ducteip rudt det som eventuelt er igjen av glepper . Lenke til kommentar
runela Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er det gassrørene i mellom inne og utedel du skal forlenge ville jeg nok overlatt dette til fagmann. Er det en kabel med strøm som er fastkoblet i inne og utedel ville jeg nok også overlatt dette arbeidet til en fagmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå