Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Føler meg meget mindre kreativ

Anbefalte innlegg

Saken er over sommeren har jeg følt meg mindre kreativ, og mindre aktiv.

Usikker på hvorfor.

I fjor sommer var jeg uten å syklet hardt 3-4 ganger i uka, og holdt på nesten i hele sommer, og kom meg virkelig i form av det.

Men i år så har jeg ikke engang følt for å gjøre noe sånt. Trimmer fortsatt 1-2 ganger i uka, men føler ikke det behovet eller suget for å dra ut å virkelig trene.

Et annet "problem" er at jeg gjør mindre på fritiden, i fjor hjalp jeg til på et åpent prosjekt som 3D modellør, og gjorde mitt. I år har jeg ikke engang klart noe lignende.

Og jeg merker at det er veldig vanskelig å sette seg ned å finne på noe, selv om det er noe så enkelt som å tegne, eller spille et spill, eller gå ut, eller få en eller annen gal ide og lage en model av den.

Hjelp?

Postet av anonym: 832e55d8f215af296aff460bb0838b93

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjedsomhet? Kanskje du har vært ganske mye isolert i sommer (som jeg)? Merker det hjelper å komme sammen med venner og være sosial etter å ha vært mye alene. Dessuten mangler jeg jo daglige utfordringer, slik som det å komme seg opp for å gå på skole, eller øving til prøver. Da ender det opp med at jeg "bruker opp" de aktivitetene jeg liker å drive med.

Lenke til kommentar

Kanskje kjedsomhet, er ikke sikker. Men årets "events" var bedre enn fjorårets sine.

Og sommeren var generelt "bedre" enn fjorårets, vel intil 2 uker siden, da var det ikke mer jobb å få i nærmiljøet.

Men forstår fortsatt ikke hvorfor jeg klarer å gjøre så utrolig mye mindre i år enn i fjor.

Postet av anonym: 832e55d8f215af296aff460bb0838b93

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...