boffeeen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg klarte ikke å finne en tråd om dette, så jeg starter en. Hadde vært kult med en oversikt over hvilke fotorelaterte hendelser som foregår rundtom i landet, særlig ettersom jeg ikke er så kjent med hvor slikt settes opp, hvor man får info også videre. Foreslår at alle som vet om noe som kan være av interesse poster et innlegg som følger denne malen: Tittel på hendelse Type hendelse (workshop, utstilling, etc) Sted Dato og tid Informasjon Kort informasjon om hendelsen Holdes av Oversikt over hvilke fotografer og/eller firma/grupper som står bak Pris/billetter/påmelding Informasjon om eventuelle kostnader eller påmeldinger som kreves Nettside Link gjerne også til de forskjellige fotografene Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Om jeg ikke tar helt feil har brukeren Ratleto laget en nettside som heter eventdatabasen.no hvor en kan finne oversikt over arrangementer som er relatert til fotografering. Mer info kan du finne i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1348840 Endret 10. august 2011 av FredrikV. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå