tyttebærhue Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fiskeørn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg liker dette Flott hvordan denne fuglen tegner seg mot himmelen, høyt der oppe - stor avstand, men likevel ser vi mange fine detaljer i fjørdrakten. Litt usikker på utsnittet..., men jeg har ikke noe godt forslag til endring heller...Kan godt hende dette er det som fungerer best... Lenke til kommentar
tyttebærhue Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Takk Astrid ! Om utsnittet kan jeg vel si jeg tenkte høydeformat forde fuglen flyr oppover, jeg ga den også mindre luft foran enn bak fuglen for å gi inntrykk av at fuglen flyr vekk fra meg, noe den også gjør, jeg synes det funker. Hvor man skal plassere fuglen i bildeflata på slike motiver er ikke alltid like enkelt...... Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fuglen var skarp og fin, midtstilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg