Ketil Solberg Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (snart) Løvenes Konge Bildet er fjernet. Beskrivelse: Borås dyrepark 2011 Fokuspunkt traff ikke helt, men blikket traff meg.. Skarp sol får ta noe skyld for hardt lys. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg trur at du linsemesig kom litt for nært med tanke på utsnittet Snuten skarp og fin men vel lyst oppe. Utsnittet ble for tett, særlig når det er ei løve som er helt tom i øynene. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du sier selv noe vedr. det tekniske her. Blikket opplever jeg her trist, bedende, sårt blikk. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vakkert motiv, liker det tette utsnittet, er nesten så du kan lese fortvilelsen i øynene til løven, vil jeg noen gang bli konge? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Nært og fint bilde. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Enig i din egen vurdering - men det haret lyset syns jeg her er et pluss med tanke på å forsterke en stemning. Liker veldig godt at du er så nært på, kjenner at det treffer meg - hadde vel kanskje likt enda bedre om mer av haka var med også, men uansett et sterkt dyreportrett. Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Bra løveportrett, men savner litt fokus på de riktige plassene. Når det er sagt liker jeg det nære utsnittet Lenke til kommentar
Ketil Solberg Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 De fleste har stort sett samme tanker som meg ser jeg. "linsemessig" kom jeg nok ikke for nært - dette er beskjært til utsnittet jeg ønsket. Syns vel denne løven er alt annet enn helt tom i øynene.. :-) Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Liker utsnittet her, bra uttrykk du har fått med Skarpt og fint ved øynene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg