Mr-Brynildsen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 hei jeg har akk kjøpt meg bil men gubben jeg kjøpte den av sa det var bare å bytte bensin pumpe å kjøre... men det var det ikke har jeg finni ut etter litt forsking så er det ikke gnist på noen av plugga noen som har noen lettvin måte å finne ut hva som er årsaken? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Sjekk coilen.. bruk et multimeter og se om coilen i det hele tatt får strøm.. Vil tippe at coilen din er deffekt.. de er heldigvis ikke dyre, alternativt kjøp en brukt en på skrapen.. Lenke til kommentar
Mr-Brynildsen Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 okey, men siden bilen har blitt tjuv koblet kandet ha noe med det å gjøre ? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 okey, men siden bilen har blitt tjuv koblet kandet ha noe med det å gjøre ? Hva skjer når du prøver å starte? Sørg for at alt er koblet riktig, og gå over alle sikringene. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Sjekk om du har gnist fra coil til fordelerlokk. Hvis du har det, så sjekker du om du har gnist fra fordelerlokk til plugg. Coil, rotor og fordelerlokk er som regel feilkildene når det er snakk om tenningsproblemer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Annbefaler deg at du ordner deg en bruker å spør her: http://www.fordclubnorway.no/forum/ Mange som er eksperter på disse gamle bilene der Lenke til kommentar
Mr-Brynildsen Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 letteste måten å sjekke detta uten noe måle instrument er ? Lenke til kommentar
Mr-Brynildsen Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 er det noen som har peiling på hvordan man skal legge nye ledninger til coilen ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Vil som sakt fortsatt annbefale deg å spørre på ford forumet jeg gav deg link til, der for du nok bedre svar. Nye ledninger til coilen? finn ut hvor de gamle går å legg opp nye? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kjøpte du virkelig en bil som var tjuvkobla? Er vel ikke så vanskelig og få tak i en ny tenningslås eller bryter ettersom hva som er ødelagt. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Du har kjøpt noke skit, Coil -> Foredelerlokk -> Pluggledningane -> Pluggane -> vraken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå