Guderian89 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Trenger en anbefaling for gaming HDD. Kan være 7200 \ 10000 \ SSD Ka enn dere mener er bra. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 For spilling har ikke lagringsenheten spesielt mye å si, kanskje litt for loading bare. Hvis du først og fremst skal drive med spilling på maskinen ville jeg gått for en 7200 disk på 1Tb f.eks WD caviar black. En annen disk som ofte anbefales er Samsung Spinpoint F3, men personlig ville jeg gått for WD pga svært dårlige erfaringer med samsung disker. Lenke til kommentar
Guderian89 Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Tenkte den første for gaming og den adnre for bare lagring? Eller burde jeg ta en SSD for battlefield 3 gaming soon? Western Digital Caviar® Black 750GB SATA 6Gb/s (SATA 3.0), 64MB Cache, 7200RPM, 3,5", Dual processor Western Digital Caviar® Green™ 2TB Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 SSD er helt knall for den generelle skrivebords oppslevelsen, men har lite for seg i spill. Den black disken er fin! Green er rene lagringsdisker. Lenke til kommentar
Guderian89 Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Da kjøper jeg dette her Mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå