Gå til innhold

BK: Prestekrage (Leucanthemum vulgare)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fargerikt og sommerlig bilde

Takk, Håkon!

Nydelig prestekrage, synes alle de andre er litt forstyrrende. ;)

Takker! Ja, det er litt smak og behag, men det vil komme minst en utgave til som er en del renere i formen. Kanskje den faller deg bedre i smak

Småpent av prestekragene fra oldemors hage. plasseringen av den i fokus er perfekt og de duse i bakgrunnen bare forsterker helheten i bildet.

Venter på noen laksebilder snart.

Takker! Blitt en del laksebilder, men ikke særlig spenstige fotomessig. Slengte ut et hoppebilde her for litt tilbake og blir nok å ta en runde eller to til i fossen med kamera utover i august. Ar imidlertid avhengig av godt lys (dvs helst ikke overskyet) og det sammenfaller med hva som er best forhold for å fiske laks på tørrflue, så det ligger an til knallharde umenneskelige prioriteringer her...

Super skarphet i fokusområde.

Takker, Torhild!

Liker at du har tatt med de andre i bakgrunn, gjør det ett bedre bilde i min mening :) Bra skarphet!

Takker så meget. Vet det er litt smak og behag med bakgrunnen, så har tatt noen varianter med mindre bak. Dukker sikkert opp en variant eller to her fremover..

Nydelig - flott skarphet på den i fokus. Liker at de andre er med i bakgrunnen, men jeg ville ha dempa lyset litt på noen av dem - enkelte er litt lysere enn de andre og i mine øyne tar de litt oppmerksomhet fra den som er i fokus. :)

Ja, kan være enig i at en liten demping av lyset i bakgrunnen kunne fremhevet hovedmotivet bedre. Tenkte på det, var lat og lot det stå til ;-) Takk for innspill som kanskje får meg til å gjøre en innsats likevel

Dette ble pent. God skarphet og eksponering på min skjerm. Savner kanskje en oppe i venstre hjørne.

Ja, det kan jeg være enig. Synes det ble litt drygt å klone inn en dog ;-)

Fin komp likte godt den

Takker så meget!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...