Espen Ørud Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Prestekrage (Leucanthemum vulgare) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fargerikt og sommerlig bilde Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nydelig prestekrage, synes alle de andre er litt forstyrrende. Lenke til kommentar
ketil Olsen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Småpent av prestekragene fra oldemors hage. plasseringen av den i fokus er perfekt og de duse i bakgrunnen bare forsterker helheten i bildet. Venter på noen laksebilder snart. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Super skarphet i fokusområde. Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Liker at du har tatt med de andre i bakgrunn, gjør det ett bedre bilde i min mening Bra skarphet! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Nydelig - flott skarphet på den i fokus. Liker at de andre er med i bakgrunnen, men jeg ville ha dempa lyset litt på noen av dem - enkelte er litt lysere enn de andre og i mine øyne tar de litt oppmerksomhet fra den som er i fokus. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Dette ble pent. God skarphet og eksponering på min skjerm. Savner kanskje en oppe i venstre hjørne. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fin komp likte godt den Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Fargerikt og sommerlig bilde Takk, Håkon! Nydelig prestekrage, synes alle de andre er litt forstyrrende. Takker! Ja, det er litt smak og behag, men det vil komme minst en utgave til som er en del renere i formen. Kanskje den faller deg bedre i smak Småpent av prestekragene fra oldemors hage. plasseringen av den i fokus er perfekt og de duse i bakgrunnen bare forsterker helheten i bildet. Venter på noen laksebilder snart. Takker! Blitt en del laksebilder, men ikke særlig spenstige fotomessig. Slengte ut et hoppebilde her for litt tilbake og blir nok å ta en runde eller to til i fossen med kamera utover i august. Ar imidlertid avhengig av godt lys (dvs helst ikke overskyet) og det sammenfaller med hva som er best forhold for å fiske laks på tørrflue, så det ligger an til knallharde umenneskelige prioriteringer her... Super skarphet i fokusområde. Takker, Torhild! Liker at du har tatt med de andre i bakgrunn, gjør det ett bedre bilde i min mening Bra skarphet! Takker så meget. Vet det er litt smak og behag med bakgrunnen, så har tatt noen varianter med mindre bak. Dukker sikkert opp en variant eller to her fremover.. Nydelig - flott skarphet på den i fokus. Liker at de andre er med i bakgrunnen, men jeg ville ha dempa lyset litt på noen av dem - enkelte er litt lysere enn de andre og i mine øyne tar de litt oppmerksomhet fra den som er i fokus. Ja, kan være enig i at en liten demping av lyset i bakgrunnen kunne fremhevet hovedmotivet bedre. Tenkte på det, var lat og lot det stå til ;-) Takk for innspill som kanskje får meg til å gjøre en innsats likevel Dette ble pent. God skarphet og eksponering på min skjerm. Savner kanskje en oppe i venstre hjørne. Ja, det kan jeg være enig. Synes det ble litt drygt å klone inn en dog ;-) Fin komp likte godt den Takker så meget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg