Vredesbyrd Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg skal til usa i neste uke og lurte på å kjøpe meg ny mobiltelefon der, jeg antar at at det er forholdsvis billig i forhold til i norge. Men jeg kom til å tenke på; er det noen sperringer på telefonone som gjør at jeg ikke kan bruke den med norsk simkort? Tenker spesielt da på Iphone, men også andre smart telefoner. setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 En iPhone 4 16GB koster ca 3.600 kr + tax uten abonnement. Husk at det du kjøper må være uten operatørlås og at de(n) støtter 900/1800-båndene. Lenke til kommentar
Vredesbyrd Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 En iPhone 4 16GB koster ca 3.600 kr + tax uten abonnement. Husk at det du kjøper må være uten operatørlås og at de(n) støtter 900/1800-båndene. Så det er ikke noe som låser den, selv om jeg kjøper uten abonnement? Kjedelig å bruke mange penger på noe som ikke kan brukes Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 En iPhone 4 16GB koster ca 3.600 kr + tax uten abonnement. Husk at det du kjøper må være uten operatørlås og at de(n) støtter 900/1800-båndene. Så det er ikke noe som låser den, selv om jeg kjøper uten abonnement? Kjedelig å bruke mange penger på noe som ikke kan brukes Du må bare passe på at den du kjøper ikke har operatårlås (veldig mange av disse selges kun med abonnement og/eller har operatørens logo på seg) og at den støtter frekvensene vi bruker i Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå