ilpostino Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har en chippet Xbox 1 som jeg av og til bruker. DVD-spilleren er defekt og jeg har vurdert å prøve å bytte den ut. jeg har søkt litt men finner ikke noen steder som selger dette. er det noen som har gode tips? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Du kan ikke få fatt i en brukt xbox like billig da, regner med det står endel av de rundt om? Så en i oslo til 200 på finn, spørs vel om du får det billigere enn det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 tittet litt på eBay i går og så ut som det kunne vært billigere å kjøpt en billigere brukt en. fordelen med det at jeg har en ekstra som jeg kan eksperimenere litt med. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Mye for pengene de boksene der, jeg har akkurat hentet min ned igjen fra loftet, satt inn TV på soverommet så måtte ha noe å streame fra og det var faktisk liv i den fremdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå