Akidon Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Har tatt utgangspunkt i "den perfekte pc-pakke", som er en tråd litt sticky litt lenger oppe. Og kom frem til dette resultatet: Work Horse Strømforsyning har jeg i en mist 600w. Tastatur og skjerm har jeg også. Er det noe jeg har oversett eller noe som kunne vært gjort bedre? Oppsettet er satt opp for kjøp hos netshop. Takker på forhånd for alle svar! Endret 9. august 2011 av Akidon Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det eneste jeg kan se, er at den kjøleren ser ut til å være så stor. At du bør undersøke at, den passer sammen med de høye rambrikkene på det hovedkortet. Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Det vil fungere helt supert såvidt jeg kan se etter å ha skummet gjennom komponentene. Jeg ville ha dobbeltsjekket at minnet passer til det hovedkortet - ikke fordi jeg er i tvil om valget du har gjort, men fordi det alltid er greit å gjøre. Og så husk at du kan ta demontere kjøleribbene fra de minnebrikkene slik at de blir lavere. Det betyr ingenting. Endret 9. august 2011 av vhaarr Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det er også enkelt å finne minne som har mindre kjøleribber og koster mindre til en enda bedre pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå