Aalton Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Carew har TO landslagsmål på de TRE siste årene. På tide at klippekortet hans er borte. Sist jeg husker en god kamp av Carew var vel Argentina privat-kampen, har han gjort noen enestående prestasjoner siden på laget? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Carew er en klassespiller, og det bevises i form av hvilken fantastisk klubb han spiller i nå. For å være seriøs, så var det faktisk han som skapte målet vårt mot Portugal, som gjør at vi fortsatt er favoritter til å ta oss til EM. Endret 10. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Håper da for guds skyld Drillo ikke bruker Carew i stedet for Moa mot Danmark Hadde fotball vært så enkelt at en treningskamp er talende for hvordan det kan gå, da hadde nok de fleste vært enig med deg. kvallikkampen er selvfølgelig noe helt annet... Carew har TO landslagsmål på de TRE siste årene. På tide at klippekortet hans er borte. Helt enig. Moa er mye bedre egnet enn Carew, spesielt hvis vi tenker å spille fotball på denne måten i fremtiden. Akkurat nå, er det Carew som må bevise at han er god nok til å spille på landslaget, siden vi ar tydelige alternativer til han per dags dato, og ikke minst en spiller som er i mye bedre form som bøtter inn mål i en av verdens beste ligaer... Carew har TO landslagsmål på de TRE siste årene. På tide at klippekortet hans er borte. Sist jeg husker en god kamp av Carew var vel Argentina privat-kampen, har han gjort noen enestående prestasjoner siden på laget? Han var viktig i Portugal-seieren når han skaffet sjansen til Huseklepp og ofret seg selv. Etter det, har han ikke gjort noe særlig ut av seg på landslaget. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hvorfor var ikke Braaten med denne gang? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Hvorfor var ikke Braaten med denne gang? Meldte forfall, Tarik tok plassen hans. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Håper da for guds skyld Drillo ikke bruker Carew i stedet for Moa mot Danmark Hadde fotball vært så enkelt at en treningskamp er talende for hvordan det kan gå, da hadde nok de fleste vært enig med deg. kvallikkampen er selvfølgelig noe helt annet... Moa hadde vel en langt bedre sesong enn det Carew hadde i fjor. Greit nok at dett er tidlig i sesongen, men Moa viser tendenser at fjoråret ikke var tilfeldig. Jeg synes Norge blir et langt mer spillende lag med Moa enn Carew på banen. Carew er for forutsigbar, mens Moa kan klare ting på egenhånd. Med begge i form kunne kanskje Drillo brukt begge i en 4-4-1-1 formasjon eller som i dag 4-3-3. La også merke til at vi spilte med kun èn fra hjemlig serie. Lenge siden det har skjedd. Drillo har nå bygget et slagkraftig lag, spørsmålet er hvem som kan forvalte det skikkelig Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Carew er en klassespiller, og det bevises i form av hvilken fantastisk klubb han spiller i nå. For å være seriøs, så var det faktisk han som skapte målet vårt mot Portugal, som gjør at vi fortsatt er favoritter til å ta oss til EM. Så en hendelse over 3 år er viktigere enn å prestere jevnlig? Lenke til kommentar
D a n i e l Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 For øyeblikket bør Norge bruka Moa som spiss. Han leverte en bra kamp idag, og han viser fin form for tiden. I tillegg hadde Carew aldri klart å score det samme målet som Moa sitt første mål idag. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Synes kanskje seieren ble litt ekstremt hauset opp? Eller er det bare jeg som er trist og kjedelig? Norge var bedre, men Tsjekkia hadde lite marginer og de er heller ikke et kjempe lag lenger. Jeg så forøvrig bare andre omgang, og de siste 10 av første. Endret 10. august 2011 av Everket Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Synes kanskje seieren ble litt ekstremt hauset opp? Eller er det bare jeg som er trist og kjedelig? Norge var bedre, men Tsjekkia hadde lite marginer og de er heller ikke et kjempe lag lenger. Jeg så forøvrig bare andre omgang, og de siste 10 av første. Trist og kjedelig? Det var da voldsomt Kan være enig i at Tjekkia var en skygge av hva de er på sitt beste. Men det var alikevel positivt. Spesielt med tanke på hvordan spillere nå ser ut til å utvikle seg som proffer. Det er 92 proffer ute nå, og stadig nye kommer. Synes ikke vi skal avskrive Carew. Han kan være bli en viktig murbrekker mot Islandsk forsvar. Problemet med Carew er mest at han er oppi åra og på hell. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Forresten: Cech alene er god nok til å stoppe de latterlige avslutningene til Norge. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Carew er en klassespiller, og det bevises i form av hvilken fantastisk klubb han spiller i nå. For å være seriøs, så var det faktisk han som skapte målet vårt mot Portugal, som gjør at vi fortsatt er favoritter til å ta oss til EM. Så en hendelse over 3 år er viktigere enn å prestere jevnlig? Han scoret også et veldig viktig mål mot kypros. Når det er sagt er det vel ikke vanskelig å være enig i at han har scoret for lite de siste årene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Synes ikke vi skal avskrive Carew. Han kan være bli en viktig murbrekker mot Islandsk forsvar. Problemet med Carew er mest at han er oppi åra og på hell. Jo, men den fotball Norge spiller uten Carew er også mer tiltrekkende. I går spilte vi faktisk fotball og det er det lenge siden jeg har sett Norge gjøre. Vi har altfor ofte basert spillet vårt på høye baller mot Carew og stusse igjennom. Det er rett og slett drit kjedelig fotball og da må du regne med at publikum ikke gidder å komme eller. Fortsetter vi å ha troa og spille ballen langs bakken vil vi får mer attraktiv og morsom fotball, samtidig som jeg synes vi spilte veldig bra på den måten! Endelig har kanskje Drillo forstått av fotball langs bakken, med sikre pasninger er veien å gå. Men med Carew på topp tror jeg ikke kampen i går hadde vært like bra. Da hadde vi sikkert sittet her å snakket om en forferdelig kjedelig fotballkamp. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Jeg telte ikke i går, men flere av angrepene startet med høye baller, enn baller langs bakken. Det funker mot lag vi overgår i høyden, som tross alt er omtrent alle verdens nasjoner, men med Moa på topp, er det mye greiere å legge ballene langs bakken. Måten han drar med seg ballen på, vender og skyter, gjerne i steget, er veldig atypisk norsk. Oppblomstringen av gode innvandrerspillere gir Norge en helt ny dimensjon, med gode individuelle ferdigheter og tekniske finesser. Vålerenga beviser dette når de får til fotballen de prøver på, som i fjorårssesongen. Jeg håper og tror at Norge etterhvert vil legge seg mer på en ballbesittende spillestil. Lange høye baller har vært Norges varemerke i en mannsalder. Vi er høye og hodesterke så vi vinner ofte duellene, men de andre nasjonene veit at det er slik vi spiller og legger seg gjerne slik at de vinner andreballene. Jeg sier ikke at vi skal slutte med høye baller, men det er lov å variere i spillestilen. F.eks. trenger ikke Riise kaste absolutt alle innkast på motstanderens banehalvdel så langt han kan. Det er går an å ta et kort, raskt innkast også. Jeg tror Norge har en gullalder foran seg de neste 5-10 årene. Vi har mange gode spillere på aldersbestemte landslag, med innvandrerspillere som søker mot en mer kontinental spillestil. At også hele startelleveren i går var utenlandsproffer, er også et godt tegn. Det er kanskje ikke det optimale for Tippeligaen, men skal vi matche oss mot de store nasjonene, er det viktig at vi har spillere som kjenner tempoet. Endret 11. august 2011 av Olum Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 At også hele startelleveren i går var utenlandsproffer Sist jeg sjekket var Stavanger i Norge, men det har sikkert endret seg nå. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hadde det vært Bergen kunne jeg gått med på det. 3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 At også hele startelleveren i går var utenlandsproffer Sist jeg sjekket var Stavanger i Norge, men det har sikkert endret seg nå. Bortsett fra Jarstein da. Er lett å glemme keepere Hadde det vært Bergen kunne jeg gått med på det. Selvfølgelig Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Endelig har kanskje Drillo forstått av fotball langs bakken, med sikre pasninger er veien å gå. Men med Carew på topp tror jeg ikke kampen i går hadde vært like bra. Da hadde vi sikkert sittet her å snakket om en forferdelig kjedelig fotballkamp. Drillo tilpasser fotballen som blir spilt etter typen spillere han har til rådighet. Den største forskjellen fra tidligere var at det ikke er vits å lempe baller opp på Moa, så vi spiller oss mye mer rundt på kantene og støtter opp mye tidligere med midtbanen når vi har Moa der oppe. Uansett, så hadde vi fortsatt mange langpasninger i går. Det var ikke i nærheten av å spille bare langs bakken. Dette er ikke noe Drillo plutselig har forstått eller noe. Dette kommer rett og slett av a spillerne begynner å bli trygge på, -og kjent med hverandre (Norge har ikke hatt en så konsistent stamme i laget siden tidlig Semb.), kjent med spillesystemet og hvilke fordeler og ulemper det medbringer, og at dette var en dag der ting bare klaffet bra. Å antyde at Drillo plutselig har forstått noe som liksom skal gjøre Norge X antall ganger bedre uten videre, er ganske latterlig... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det jeg mener med at Drillo har forstått, er jo det at Drillo var så i mot Barcelona fotballen. Jeg satt det litt på spissen, noe ikke du forsto. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Håper da for guds skyld Drillo ikke bruker Carew i stedet for Moa mot Danmark Hadde fotball vært så enkelt at en treningskamp er talende for hvordan det kan gå, da hadde nok de fleste vært enig med deg. kvallikkampen er selvfølgelig noe helt annet... Helt enig, vi kan ikke bruke Carew i kamper som betyr noe Han kan vi spare til kamper hvor vi tåler å tape :!: Han er jo en kvalitetsspiller som kan vinne kamper og dueller for oss(med flere sesonger med 10+ mål), så heller motsatt du... Håper da for guds skyld Drillo ikke bruker Carew i stedet for Moa mot Danmark Hadde fotball vært så enkelt at en treningskamp er talende for hvordan det kan gå, da hadde nok de fleste vært enig med deg. kvallikkampen er selvfølgelig noe helt annet... Carew har TO landslagsmål på de TRE siste årene. På tide at klippekortet hans er borte. Det dreier seg ikke bare om mål og Carew har hatt klippekort av gode grunner. han har vel spilt de aller fleste av kampene i dette sluttspillet hvor vi har gjort det så bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå