Ashley Young Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Litt forskjell på mest sette, og største. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Godt fornøyd med 1. omgang. Fantastisk mål av Moa! Tettey viser at han fortjener en plass på laget foran BHR. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Championship er Europas fjerde største liga. Vær glad Carew i det hele tatt fikk kontrakt der. ???? Den der lurer jeg og på. Fjerde største? Større enn enten Serie A, La Liga eller Bundesliga? Og dermed større enn Ligue 1. Coca-Cola Championship has retained its place as the fourth most watched league in Europe with a total audience of more than 9.9m fans. Crowds grew by 0.3% this season and averaged 17,949. Only Germany’s Bundesliga (13.1m), the Premier League (12.9m) and Spain’s La Liga (11.0m) can boast more fans through the turnstiles, with The Football League’s top division, once again, attracting more supporters than Italy’s Serie A (9.1m) and France’s Ligue 1 (7.6m). Artikkel fra 2010. er vel ikke akkurat det jeg forbinder med "største", men men... Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Carew er helt klart verdens beste fotballspiller. Er ikke i tvil om akkurat det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Blackbrun jeg ikke noe bedre enn West Ham. Så forstår Carew der. Var det Bari som var ute etter Carew i fjor eller? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Blackburn er i PL, det er ikke West-Ham. Hvilken klubb i Italia som ville ha han, sjekket jeg ikke i farten... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det som er litt interessant her er at vi begynner å få noen spillere som kan spille brukbar fotball. Kanskje derfor Drillo tar sjansen på mer spill bakkelangs? For det er mer av det her enn med Drillo på lenge. Men nå synes jeg det er det mest tafatte Tjekkiske lag jeg har sett da. De får uvanlig mye rom å spille påher. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Blackburn er i PL, det er ikke West-Ham. Hvilken klubb i Italia som ville ha han, sjekket jeg ikke i farten... Fullstendig klar over det, men tror ikke Blackburn er noen klubb å være i pdd. Mye som foregår der som ikke ville passet en Carew som må tilbake. Bedre å gå til en klubb som kommer til å storme frem for å kjempe seg tilbake. Blackburn kommer sikkert til å slite og Carew ville ikke fått samme effekt. Jeg mener ihvertfal vi burde se fremover og se på hva Moa presterer. Moa er en mye mer spennende spiller enn Carew. En eller annen gang må Carew gi seg og det må du også forstå. Vi kan ikke forsvare Carew til evig tid. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Men jeg må si Baros klarer å skape mye med hjelp av silkefoten til Rosiscy. Hvor spiller egentlig Baros nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Bøtter inn med mål for Galatasaray. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Blackburn er i PL, det er ikke West-Ham. Hvilken klubb i Italia som ville ha han, sjekket jeg ikke i farten... Fullstendig klar over det, men tror ikke Blackburn er noen klubb å være i pdd. Mye som foregår der som ikke ville passet en Carew som må tilbake. Bedre å gå til en klubb som kommer til å storme frem for å kjempe seg tilbake. Blackburn kommer sikkert til å slite og Carew ville ikke fått samme effekt. Jeg mener ihvertfal vi burde se fremover og se på hva Moa presterer. Moa er en mye mer spennende spiller enn Carew. En eller annen gang må Carew gi seg og det må du også forstå. Vi kan ikke forsvare Carew til evig tid. Det handler ikke om hvor spennende en spiller er og det må du også forstå. Det er da ingen som forsvarer Carew, men påpeker fakta...Carew har i flere sesonger scoret +10 i PL, det forklarer litt om kvaliteten til denne langstrakte mannen som han fremdeles innehar... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tettey din tulling! Utfordre istedet din klossmajor!!!! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fint utfordret av Huseklepp. Korrekt gult kort der. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Dommer må være blind! HVEM ER DEN BALLEN TIL TETTEY?!?!?!?! De skal IKKE få slå så lett! Tettey din KLOVN! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Tettey din tulling! Utfordre istedet din klossmajor!!!! HVEM ER DEN BALLEN TIL TETTEY?!?!?!?! Tettey din KLOVN! Slapp av, han har ikke vært så dårlig. Finner du ingen andre å klage på? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Han har hatt et par uheldige berøringer og forsøk på innlegg, men han fortjener ikke den flengende kritikken helt, enig med Latias. Lenke til kommentar
Tensai Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Vil gjerne klage på keeperen. Jarstein må lære seg å dele ut ballen effektivt. Virker ikke som om han har beslutningsevne i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå