Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Tsjekkia (Privatlandskamp)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Championship er Europas fjerde største liga. Vær glad Carew i det hele tatt fikk kontrakt der. :p

????

Den der lurer jeg og på.

Fjerde største? Større enn enten Serie A, La Liga eller Bundesliga? Og dermed større enn Ligue 1.

Coca-Cola Championship has retained its place as the fourth most watched league in Europe with a total audience of more than 9.9m fans. Crowds grew by 0.3% this season and averaged 17,949.

 

Only Germany’s Bundesliga (13.1m), the Premier League (12.9m) and Spain’s La Liga (11.0m) can boast more fans through the turnstiles, with The Football League’s top division, once again, attracting more supporters than Italy’s Serie A (9.1m) and France’s Ligue 1 (7.6m).

 

Artikkel fra 2010.

 

er vel ikke akkurat det jeg forbinder med "største", men men...

Lenke til kommentar

Det som er litt interessant her er at vi begynner å få noen spillere

som kan spille brukbar fotball.

Kanskje derfor Drillo tar sjansen på mer spill bakkelangs? For det er

mer av det her enn med Drillo på lenge.

 

Men nå synes jeg det er det mest tafatte Tjekkiske lag jeg har sett da.

De får uvanlig mye rom å spille påher.

Lenke til kommentar

Blackburn er i PL, det er ikke West-Ham. Hvilken klubb i Italia som ville ha han, sjekket jeg ikke i farten...

 

Fullstendig klar over det, men tror ikke Blackburn er noen klubb å være i pdd. Mye som foregår der som ikke ville passet en Carew som må tilbake. Bedre å gå til en klubb som kommer til å storme frem for å kjempe seg tilbake. Blackburn kommer sikkert til å slite og Carew ville ikke fått samme effekt.

 

Jeg mener ihvertfal vi burde se fremover og se på hva Moa presterer. Moa er en mye mer spennende spiller enn Carew. En eller annen gang må Carew gi seg og det må du også forstå. Vi kan ikke forsvare Carew til evig tid.

Lenke til kommentar

Blackburn er i PL, det er ikke West-Ham. Hvilken klubb i Italia som ville ha han, sjekket jeg ikke i farten...

 

Fullstendig klar over det, men tror ikke Blackburn er noen klubb å være i pdd. Mye som foregår der som ikke ville passet en Carew som må tilbake. Bedre å gå til en klubb som kommer til å storme frem for å kjempe seg tilbake. Blackburn kommer sikkert til å slite og Carew ville ikke fått samme effekt.

 

Jeg mener ihvertfal vi burde se fremover og se på hva Moa presterer. Moa er en mye mer spennende spiller enn Carew. En eller annen gang må Carew gi seg og det må du også forstå. Vi kan ikke forsvare Carew til evig tid.

 

Det handler ikke om hvor spennende en spiller er og det må du også forstå. Det er da ingen som forsvarer Carew, men påpeker fakta...Carew har i flere sesonger scoret +10 i PL, det forklarer litt om kvaliteten til denne langstrakte mannen som han fremdeles innehar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...