Gå til innhold

Sony Vegas 9; filmen "hakker"...

Anbefalte innlegg

Har brukt Sony Vegas ei stund, men har litt problem då eg har "captured" film frå mitt Sony HDV HR-1000E -HD-videokamera. Det er et kamera som er Mini-DV-basert. Det som skjer er at då eg har " captuered" filmen inn i Sony Vegas programmet, og skal til å redigere det, og eg skal forhåndsvise filmen mens eg redigerar, så blir filmen ofte "kantete" og ikkje klar, spesielt på parti der eg bevegar kameraet og zoomer inn og ut....Har det noko med oppsettet på før ein skal "capture" filmen, eller er det andre innstillinger ein kan gjere, for at filmen blir klar og i HD-kvalitet, dvs. bortimot 100 % klar....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt samme problem selv.. Tror det har noe med codec å gjøre, mulig jeg er på dypt vann her.. men det jeg har gjort tidligere er at jeg har rendret filmen ferdig, for så å rendre filmen på nytt i et annet program og da har det vært dønn strøkent etterpå.. hmm husker selvfølgelig ikke hva det programmet heter, men det kan jeg komme tilbake til..

Om det er noen andre som vet noe om dette så bidra, for det er mange som opplever dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...