Molotovcocktail Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har to HD4870 i crossfire, og ganske nylig oppdaterte jeg skjermdriveren til Catalyst 11.7, og la merke til at ytelsen ble mye dårligere i Bad Company 2. Etter nærmere undersøkelse kom jeg fram til at crossfire ikke fungerte, siden Everest viste at bare en gpu ble brukt mens bc2 kjørte. Deretter prøved jeg å gå tilbake til catalyst 11.5 med tilhørende 11.5 application profiles, men til ingen nytte. Crossfire X fungerer som det skal i andre spill som feks. Just Cause 2, men nekter å funke i BC2, og nå husker jeg ikke i farten hvilke drivere/application profiles jeg benyttet meg av tidligere som fungerte. Derfor lurer jeg på om noen vet av noen versjoner som fungerer, eller hva det er som gjør at Crossfire X plutselig nekter å virke i BC2? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har begge GPUene vært aktivert i BC2 før? Det finnes noen spill som ikke drar nytte av et ekstra grafikk, men jeg er ikke sikker på om BC2 er ett av dem. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 BF:BC2 har hatt en haug av multiGPU-problemer, ikke mye å gjøre annet enn å tråle google for svar. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Har begge GPUene vært aktivert i BC2 før? Det finnes noen spill som ikke drar nytte av et ekstra grafikk, men jeg er ikke sikker på om BC2 er ett av dem. Ja, de har det. Problemet er at jeg ikke husker hvilke versjoner av catalyst som fungerte optimalt. Jeg blir visst nødt til å bare prøve meg fram til jeg finner en som funker. Endret 9. august 2011 av Molotovcocktail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå