Snilleville Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Får bare feilmelding når jeg prøver å laste ned feks javaspill når jeg surfer på telefonen. Noen som vet hva som er feil da? Det står " feil ved nedlasting" i displayet. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 javaprofilen er feil. jeg fikk samme melding på min m50 helt til jeg fikk fiksa profilen. Lenke til kommentar
mobiltelefon Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 1: er telefonen konfigurert opp mot wap? 2: oppgrader SW'en til siste ver , last den ned på siemens sin hjemmeside Oppkoblingsnavn Djuice-TnM/GPRS Et navn som identifiserer WAP-portalen for deg IP-adresse 010.010.010.010 IP-adressen som brukes for WAP-oppkoblingen Startside http://wap.djuice.no/ Adressen til Telenor Mobils startside på WAP Tilgangspunktnavn WAP Navn på Telenor Mobils WAP tilgangspunkt Brukernavn dj Brukernavn og passordverifisering gjøres automatisk opp mot ditt SIM-kort Passord dj Tilkoblingstype Kontinuerlig Angir hvordan data skal transporteres mellom mobiltelefonen og nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå