andjoha Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Skal sende 2rambrikker til en kar med posten, går det greit å bare sende dem i enn sånn liten brun bobbleplast-konvolutt tro? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Nei... send dem i en liten eske, godt surret inn i bobbleplast! Mye bedre, og mye sikrere! Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 e d snakk om 2x 16 mb eller 2x 2048 mb? Ville pakkt d inn og lagt d i ein liten knallhard eske:) star* edit: for og si at jeg er enig med ossemann, som posta 2 sek før meg:) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Trenger mann antistatisk pose for ram? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Trenger mann antistatisk pose for ram? Ja! Uten tvil Lenke til kommentar
Junta Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Trenger mann antistatisk pose for ram? Det er viktig ja. Har sett folk legge dem i vanlige konvolutter. Grøsser bare ved tanken. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det greieste er antistatpose og f.eks et cd cover. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Trenger mann antistatisk pose for ram? Ja! Uten tvil Var ikke 100% sikker.... Skal sende en Twinmos PC 3200 m/Winbond 512mb idag eller i morrå.... så må være sikker :smile: Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 cd-cover hørtes jo smart og enkelt ut.. tror jeg putter posen med brikkene i en sånn Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Eh... er ikke et cd-cover litt for mykt på midten ? Du bør i så fall polstre det på innsiden så det ikke er noe ledig rom :wink: Lenke til kommentar
salomo Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hvis du skal sende dem i retur til rep ol, så må du bruke en antistatiskpose eller så faller garantien bort. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det går fint med slike bune konvolutter, så lenge du har: Antistatisk pose rundt ram-brikkene[*]Brun konvolutt med blæreplasst inni [*]Og at du har noe som er ganske stivt som du kan legge innimellom slik at rambrikkene ikke knekker under transporten. f.eks solid papp, metall-plate (men ikke magnet ) Har selv sendt ram-brikker på den måten. Dikky var da fornøyd da han fikk de Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 En magnet påvirker ikke RAM-brikker. Har selv sendt RAM i posten, da bare ESD-pose i konvolutt. Det er ikke spesielt risikabelt, vanlige postkort og brev tåler mye mindre juling enn rambrikker, men kommer likevel omtrent alltid frem i bra form. Men man kan jo aldri være forsiktig nok når det gjelder dyre ting... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 En magnet påvirker ikke RAM-brikker. Så det er derfor mitt gammle GF2 røyk når jeg satt en magnet på rambrikkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå