activerse Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg skal lage en liten hjemmeside på egen server jeg har i kjelleren... Så jeg lagde en host på No-IP, og fiksa alt. Og til slutt gikk jeg på routeren vår og portforward port::80. Men den vil ikke åpnes. jeg hadde en minecraft server før som jeg også skulle gjøre sånn at man ikke trengte Hamachi.. men fikk ikke åpnet 25565 porten... jeg har lest brukermanualen på routeren... og jeg gjør det som står der, men porten vil fortsatt ikke åpne seg... noen som har en løsning? routeren er en Zyxel P-2812HNU-f3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hva mener du at den ikke åpner seg? Har du restartet routern etter du åpnet? Forsvinner infoen om porten du skulle åpne? Uansett bør du ha servern i en DMZ. Lenke til kommentar
activerse Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Hva mener du at den ikke åpner seg? Har du restartet routern etter du åpnet? Forsvinner infoen om porten du skulle åpne? Uansett bør du ha servern i en DMZ. Åsså, etter jeg har Port-Forward, restartet, og sjekker om porten er oppe (CMD - Netstat) så viser den ikke at den listener. det hjelper heller ikke å slå av firewall Endret 9. august 2011 av activerse Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvordan har du satt opp servern? Windows Web server? Og :80 er tillatt inkommende i brannmur? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 kjører webserveren da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå