Gå til innhold

Ufoer - do you believe in them?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opp gjennom årene er det gjort tusenvis av ufo observasjoner som er tatt opp på film. Mange av de har vist seg å ikke være ekte, mens noen har vist seg å være ekte. Men at det faktisk er ufoer som er blitt filmet på de ekte ufo observasjoner er ikke bevist, så vidt jeg personlig vet.

De har vist seg å være ekte? Ekte hva da? Ekte Uidentifiserte Flyvende Objekter? Altså, at ingen vet hva de er? Merk at UFO, ikke betyr romskip og besøk fra andre planeter.

 

 

Nå når jeg tenker på ufoer så tenker jeg ikke på det "UFO" egentlig står på, som jo er "Uidentifisert flygende objekt", men det mange tenker når man nevner "UFO" ;)

Du tenker altså helt feil, da ingen videoer eller bilder som er publisert frem til nå - viser det du tenker på som UFO.

 

 

Vi har også noe som kalles kornsirkler som er funnet rundt om i hele verden, men mest i Storbritannia.

Disse kornsirklene skal være laget bare over natten.

Disse kornsirklene sies det er laget av vesner fra det ytre rom, mens mange skeptikere mener de er laget av helt vanlige mennesker.

Skeptikerne OG de som har laget dem, sier at de er laget av vanlige mennesker. Det er ingenting som tyder på at en eneste av de kornsirklene som noen gang er konstruert på Jorden, er laget av noe annet enn mennesker.

 

 

 

Dere kan jo selv tenke om disse kornsirklene bare i løpet av natten kan være laget av helt vanlige mennesker, eller om det faktisk ligger noe mer bak.

Ja. Hvis man er i stand til å tenke, så skjønner man fort at romvesner, som er i stand til å reise over lysår - nok hadde funnet en mer effektiv metode å kommunisere med menneskene på, enn å lage sirkler i kornåkrene våre.

 

 

 

Når det kommer til intelligent liv fra det ytre rom som er dette aldeles ikke science fiction eller noe som man rangerer som overnaturlig.

Muligheten for eksisterende og/eller tidligere liv og/eller intelligent liv, i andre deler av verdensrommet - er høyst reell. Dog, er det lite trolig at intelligent liv, som har teknologi til å reise over lysår, kaster bort tiden på å lage avtrykk i kornåkre.

 

 

 

 

Søken etter intelligent liv jobber faktisk nasa med den dag i dag, og i fremtiden da vi vil ha teknologi som vil kunne få oss til andre planeter lenger ute og utenfor solsystemet, vil vi kanskje møte på andre intelligente sivilisasjoner.

Den planeten som ligger nærmest Jorden, som vi per i dag vet om, har forhold som gjør det mulig for karbonbasert liv(slik vi kjenner det) å overleve, ligger ca 21 lysår unna Jorden. Det er ingenting som tyder på vi i noen som helst umiddelbar nærhet, rent tidsmessig, vil være i stand til å reise over slike avstander. Å reise med lysets hastighet, er noe vi bare kan drømme om.

 

 

 

Vil også anbefale folk å se dokumentarserien Ancient Aliens som nå går på History Channel :)

Denne serien tar for seg muligheten for at vi tidligere har blitt besøkt av intelligent liv fra det ytre rom.

Jeg vil på det sterkeste anbefale å se denne som enhver kommedie med Jim Carrey. Denne serien fremsetter påstander bl.a som at Pumapunku ikke kunne vært laget av mennesker, og derfor må ha blitt laget av utenomjordiske. Dette på tross av at verdens forskere og vitenskapsmenn har relativ god greie på hvordan disse steinstrukturene ble bygget. Denne "dokumentaren" er et kvalmt sammensurium av pseudovitenskap og renspikka vrøvl.

 

 

 

 

Men hva tror dere? Tror dere det finnes intelligent liv andre steder enn her på jordkloden?

Jeg tror det har eksistert og/eller eksisterer liv på andre planeter enn Jorden. Om dette livet er intelligent eller var intelligent - er jeg mer usikker på. Om livet i det hele tatt er karbonbasert, slik vi ser på Jorden, er jeg også usikker på.

 

 

Tror dere vesener fra rommet noen gang har besøkt jorden?

Nei, det er ingenting som tyder på det, jeg ser derfor heller ingen grunn til å tro det.

 

 

 

Eller tror dere at vi rett og slett er den eneste intelligente sivilisasjonen i hele universet? ;)

Eller? Nå er det ikke slik at intelligent liv, hvis det eksisterer, må ha besøkt Jorden. Snarere tvert om! Hvis det finnes intelligent liv der ute, så har de nok vettet til å holde seg langt unna oss.

Lenke til kommentar

Sansylighetne for inteligent liv på andre planeter er stor, men at dem driver å kikker på oss uten å besøke oss for og drive på med intigrering? neppe, vi får nøye oss med muslimer så lenge, dem er nok utenomjordiske for min sin del i vertfall..

 

Spar deg for drittet ditt og slutt å ødelegge absolutt alle tråder med den rasistiske tankegangen din.. Er det 3 gang jeg sier det til deg i 3 forskjellige tråder idag..? Hva du mener får du holde i de trådene det gjelder, vi andre er interessert i å ha slike tråder som denne for oss selv og diskutere det som faktisk er temaet her. Voks opp..

 

1. Ha ekstra fokus på saklighet. Ta ballen og ikke mannen, uavhengig av hvor provoserende du finner et innlegg. Blir du veldig provosert av noe så anbefales det at man "teller til ti" før man skriver sin respons.

2. Om du skal opprette en tråd så ha en klart definert problemstilling. Rene "utbrudd", kunngjøringer, ideer, propaganda og hjertesukk hører hjemme i Oppslagstavlen.

3. Respekter trådens emne, ikke bedriv "trådkapring".

4. Hensikten med kategorien er å bedrive meningsutveksling, dette er ingen konkurranse. Prøv å unngå "skyttergravsdiskusjon".

 

 

TS: Jeg tror på at det finnes utenjordisk liv som følger med på oss.. Det er så mye myter og gåter som ikke har blitt løst, men som vi fortrenger fra sinnet våres og klamrer at det er mennesket smo har gjort at det.. F.eks kornsirkler. Men likevel har de ikke klart å finne spor etter mennesker på slike åkre (ihvertfall en del av dem)

Og mange av dem er så store med utmerket bra detaljer, at jeg ikke tror at et menneske hadde klart det i løpet av kort tid.

Vi mennesker tror vi er de eneste smarte, vi tror til og med at vi er smartere enn andre mennesker, som herr Priim Rasist her. Men det er ikke usansynlig at vi blir fulgt med på uten at vi vet det.

Og muligens de ikke er dumme nok til å avsløre seg sånn uten videre.. Vi vet jo alle hvordan menneskeheten hadde taklet noe slikt som UFO. Et par stykke hadde blitt glad, andre hadde prøvd å utrydde dem i frykt.

 

 

Kan ikkje sei eg har bitt meg merke i at du har påpeika noke med det eg har sagt.

 

Syns at det eg sa hadde saklighet nok, er dog ingen rassist, er i mot Islam, har ingenting med rasimse og gjøre.

 

jaha men med uttalelser som dette kvalifiserer du i allefall!

 

Priim

 

Bruker

 

 

Gruppe:

Medlemmer

Innlegg:

1.020

Ble medlem:

7. mai 2008

 

Skrevet 9. august 2011 - 21:15

Sansylighetne for inteligent liv på andre planeter er stor, men at dem driver å kikker på oss uten å besøke oss for og drive på med intigrering? neppe, vi får nøye oss med muslimer så lenge, dem er nok utenomjordiske for min sin del i vertfall..

 

den setningen der skrek ikke akkurat at du er i mot relgionen i seg selv men heller mennesker!

 

 

og on topic, det er sikkert liv andre steder i universet, ville vert idioti å tro vi er ene og alene i dette store omfattende universet, se bare på hvor mange typer forskjellig liv det er på denne planeten. men om dee surrer rund oss med talerken formede skip å gir oss prober i mørkerom er litt mer diffused. og når det kommer til kornsirkler så må jeg beklage å si at det er mennekse skapt..

 

http://www.circlemakers.org/

 

en annen ting som man kan sette spm. ved er hvorfor kornsirklene kun oppstår i mnd mellom april til august, det for meg blir for dumt. hvorfor er det ikke noen merker i snøen om vintern? eller kansje skipene dems ikke er vantette...

 

men ja liv ellers i universet er garantert!

Lenke til kommentar

Denne likningen beskriver vel ganske godt min mening om emnet.

 

the_flake_equation.png

Er du serriøs?

 

Du kan jo sette inn hva som helst der og komme fremm til det samme. så da regner jeg ed at du også trur på:

- julenissen

- matrix

- ønskekvist vannsøking

- cemtrails

- reptiler forkledd som mennesker

- synske

- healere

- homeopati

- osv.

Lenke til kommentar

UFOer i den forstand av annet inteligent liv i universet? Klabert, å tro noe annet er bare naivt. Det som er, er at blir vi oppdaget "først" er det ganske sikkert at vi er prisgitt dem, og at de er ute etter kun å oppdage.

 

Om noen "aliense" bestemmer seg for å kolonisere jorden nå, blir det mye likt koloniseringen av Amerika.

 

Spørsmålet er da, hvilken plett av jorda ville dere skulle være reservatet vårt? Svalbard? :)

Lenke til kommentar
Om noen "aliense" bestemmer seg for å kolonisere jorden nå, blir det mye likt koloniseringen av Amerika.

 

Spørsmålet er da, hvilken plett av jorda ville dere skulle være reservatet vårt? Svalbard? :)

Hva får det til å tro at liv utviklet og tilpasset til å leve et annet sted skulle ha interesse av å kolonisere jorden slik som vi drev med for 500 år siden?
Lenke til kommentar

Hvem vet? Det er rene spekulasjoner, der av et stort hint av "hvis" i innlegget. Vi ser på oss selv som en teknologisk avansert rase, men realiteten er noe helt annen. Vi er langt unna å komme oss utenfor vårt eget solsystem, faktisk har ikke mennesket i egen person vært lengere borte fra jorda enn månen.

 

Skulle noen aliens finne oss bør vi be til hva enn der er om at de er snille. Hvis (merk; hvis) de skulle ha andre intensjoner - kolonisering, slavedrift, ødeleggelse, what ever - er det like greit å finne et tau å henge seg fra først som sist. Vi er teknologisk sett i bakleksa.

Lenke til kommentar

Hvem vet? Det er rene spekulasjoner, der av et stort hint av "hvis" i innlegget. Vi ser på oss selv som en teknologisk avansert rase, men realiteten er noe helt annen. Vi er langt unna å komme oss utenfor vårt eget solsystem, faktisk har ikke mennesket i egen person vært lengere borte fra jorda enn månen.

 

Er realiteten noen annen? Finnes det noen annen rase vi vet om som har bedre teknologi eller värt utenfor sitt solsystem?

 

 

Halve tråden er bare fullt av synsing fra din side.

Lenke til kommentar

Å tro vi er alene er naivt, vi har ikke engang undersøkt vårt eget nabolag i universet. Og det er da klart at det blir litt synsinger, i mangel på bedre beviser. Man kan bare spekulere i hva som finnes der ute, hvem de er og eventuelt om de skulle komme hit, hvilken intensjoner de har.

 

Hva annet kan man gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg ser på det som høyst usannsynlig at UFOer ikke eksisterer. Men jeg ser ikke på det som bevist eller forklart hva UFOene er, det vet jeg ikke om det er noen mennesker som vet heller.

 

UFO:

Dette ser ut som kulelyn, et fenomen vi vet fint lite om.

 

 

Innrømmelser fra USA.

Offentlig høring i USA hvor høytstående militærpersonell snakker om opplevelser og møter med UFOer. Sendt på direkten, aldri sendt i reprise.

 

http://www.youtube.com/watch?v=IeLtVp2FOqQ&feature=player_embedded

 

 

Hva som finnes ute i universet er det ikke godt å si, det kan hende liv er overalt og det kan hende vi er det eneste levende i hele verden. Siden det er oppdaget mange planeter med lignende forhold som jorden så kan jeg ikke se noen god grunn til at liv ikke skal oppstå der på samme måte som det oppsto her.

 

 

Hvis det skulle være snakk om besøk fra vesener fra en annen verden (helt hypotetisk) så tror jeg de måtte kommet fra andre dimensjoner, dette fordi vi vet ingenting om dimensjoner og hvem vet om det da ikke eksisterer flere dimensjoner en kan reise imellom?

 

 

 

Min interesse er forresten ukjente fenomener, ikke utenomjordiske vesener.

 

Her er noen andre stilige fenomener, noen ganger er det offisielle forklaringer som jeg ikke alltid tror er riktige. De som kommer med en forklaring kan ta feil, også hvis forklaringen er offisiell.

 

Noen stilige fenomener:

http://www.liveleak.com/view?i=fd5_1303643837

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Å tro vi er alene er naivt, vi har ikke engang undersøkt vårt eget nabolag i universet. Og det er da klart at det blir litt synsinger, i mangel på bedre beviser. Man kan bare spekulere i hva som finnes der ute, hvem de er og eventuelt om de skulle komme hit, hvilken intensjoner de har.

 

Hva annet kan man gjøre?

 

Men hvordan kan du si

Vi ser på oss selv som en teknologisk avansert rase, men realiteten er noe helt annen.

 

Hvorfor er realiteten en helt annen? Begrunner du på hollywood filmer?

 

Jeg tror det finnes noe levende langt der ute, men det kan väre mikroskopiske varelser. De fant netopp en bakterie som brukte arsenikk i sitt DNA. Dette er revolusjonerende da de resterende levende varelsene på jorda bruker de samme stoffene (fosfor istedet for arsenikk hvis jeg husker riktig).

 

Kan godt tenke meg noen mindre organismer som har anpasset seg til å bruke andre grunnstoffer enn oss. Men lengre törr ikke jeg å synse.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...