Nordhausen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei, Er helt blank på pc deler og sånn, men tenkte dumpe x58 til fordel for ny p67 rigg. Så denne går til dere hw-gutta, hva er en ok pris på innmaten lissom? * evga x58 sli micro (matx) * intel core i7 920 d0 * noctua nh-u12p * corsair dominator dhx ddr3 1600 3x2gb (6gb) * msi twin frozr gtx 275 * intel x-25 gen2 ssd 80gb x2 All tilbakemelding mottas med takk! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du selger som deler? Da får du nok ikke mye... Lenke til kommentar
daghenbr Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har i etpar år hatt en PC veldig lik din, med i7 920 d0. Jeg har riktignok Asus P6T Deluxe V2 hovedkort, men jeg tenker at det er ganske likt Evga. Jeg valgte for noen få uker siden å bytte ut 920, og sette inn en X990 istedet. Den passer jo i samme sokkel, og har kommet noe ned i pris. Jeg er veldig fornøyd med denne oppgraderingen. Til mitt bruk merker jeg at alt går vesentlig kjappere enn før, og jeg venter nesten aldri på maskinen mer. Jeg spiller ikke så mye spill. Dersom du har mest fokus på spill, er det mulig at X990 ikke er tingen for deg. Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg må si at jeg ser ikke helt poenget med å "oppgradere" fra X58 til P67, om det en kan kalles det. Hadde nok heller ventet på LGA2011 eller Ivy Bridge. Spørsmålet er nok heller hvorfor du vil oppgradere - er det spilling? Isåfall, hvorfor ikke bare oppgradere GPU? Lenke til kommentar
Nordhausen Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Jeg må si at jeg ser ikke helt poenget med å "oppgradere" fra X58 til P67, om det en kan kalles det. Hadde nok heller ventet på LGA2011 eller Ivy Bridge. Spørsmålet er nok heller hvorfor du vil oppgradere - er det spilling? Isåfall, hvorfor ikke bare oppgradere GPU? Skjønner hva du/dere mener her, men får ett vassere p67 oppsett straks. Mulig spm er dårlig formulert, men er egentlig ute etter en formening om hva hw kan være verdt om du skjønner? Lenke til kommentar
daghenbr Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg tenker at en passe pris for litt gamle, men allikevel ganske kurante komponenter er 25 - 30 prosent av nypris. En i7 920 d0 synes jeg dermed er verdt kr 500 - 600. Men jeg er ikke interessert i å kjøpe. Jeg har jo allerede en gammel i7 920 d0 til overs i rotekassen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå