r2d290 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Heisann. Hvordan er dette HK spillmessig, med i5 prosessor og 8GB minne? Tenker da både med og uten bruk av integrert grafikkort. Kanskje det integrerte grafikkortet er greit, men ikke bra, og at jeg heller burde kjøpe et eget grafikkort? Er det i såfall lagt mye verdi i graffikkort-delen av HK, som jeg da ikke vil få noen nytte av? Burde jeg da heller velge et HK der jeg ikke betaler like mye for grafikk? Eller er vil det ikke være noen flaskehals i det hele tatt med det integrerte? Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hva skal du spille? Jeg kan kjøre Duke Nukem Forever på laveste detaljer fint på en i5 laptop-CPU. En desktop-modell vil være kraftigere. Skroller du nedover på http://www.anandtech.com/bench/Product/384?vs=327 vil du se FPS-resultater på en Sandy Bridge CPU vs ATI HD 6970M eller noe sånt. Alle tallene vil være høyere på en desktop-PC, men prosentvis sett mot hverandre vil de være det samme. Den lyse blåe stripen er HD 6970M, og den grå er integrert grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå