knarkis Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) jeg lurer på om pluggen min ser grei ut eller om jeg har nødt til å bytte dyse? Endret 9. august 2011 av emoutem Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ser fin ut den. Hva har du av anlegg, hvilken moped har du, hvilken plugg er det? Trenger litt mer informasjon enn et bilde av pluggen. Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Det er på effektanlegg metrakit.. derbi senda x-race 06MOD åssen plugg det er vet jeg ikke Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Når jeg så tittelen på tråden trodde jeg det handlet om noe helt annet XD "i got a dirty, dirty mind" -frank 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvilken plugg det er står på pluggen. Om det er du som har satt på anlegget, og det var originalt før, ja. Du må ha ny dyse. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg er da aldeles ikke pluggen din (Sorry off topic ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå