jeanette roger Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hunden min... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Så fin hund og så flink til og aportere Ble veldig mye farger i vannet denne gangen, må se litt mere på det. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei. Så fint bilde. Artig med den store trebiten. Må bare spørre. Er dette en Bichon Havanais? Liker veldig godt bildet ditt.:-) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Søt hund og fin, morsom situasjon! Skarphet og fokus ser ut for å være ok, men hardt lys og urolig bakgrunn forstyrrer noe. I mine øyne ville bildet tjent på en mer dempet etterbehandling.... - men så er det jo dette med smak og behag, da, og hva du ønsker å uttrykke... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det som er med bildene dine er att de er så utenom alt av andre bilder..og det setter jeg pris på...att en ikke kopierer alt og alle...likte dette;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Artig bilde av en nusselig liten hund! Håper den ikke fikk varig men av det harde lyset da... Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 En artig og flott situasjon! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Hei god morgen alle sammen,tusen takk for alle hyggelige komentarer, det er en bichon havanais pike som er utrolig glad i og bade,en veldig lykkelig liten og tøff hund,bilde var ikke akkurat planlagt så det er et øyeblikksbilde,dette m farger og meg,tror jeg vel bare er blitt sån...litt sterke farger og mulig noe sterke kontraster.. takk til Håkon,Hortensia,Astrid,Jan Erik,Smort1,og Karl Ivar,altid like glad for en liten komentar,det er det som jeg lærer av og driver meg når ting er vanskelig.. ønsker dere alle en riktig fin dag smil Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Fint bilde, Jeanette... Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Fint bilde, Jeanette... tusen takk Trond,satt og mimret litt og tenkte på lille jenta mi som var så tapper..savner henne..hyggelig du likte bilde..smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg