Erik B. Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei. Familien eier en 3serie 06 modell. For noen dager siden ble sidespeilene våre frastjålet da den sto parkert (bare selve speilene). Da jeg gikk i nabolaget i dag (bor i Bergen) så jeg at det var en BMW 5-serie parkert som også var frastjålet sidespeilene på samme måte. Kostet 2 200 kr å få nye, men det jeg lurer på er hva dere tror skurkene gjør med speilene? Er det sannsynlig at jeg kan "finne igjen" speilene på en nettside eller noe som driver med "bruktsalg" av slike deler? Utrolig irriterende og har lyst til å finne ut hvem synderne er. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 tviler på at du finner noe, ettersom sidespeil ikke er det jeg vil kalle sjeldent og heller ikke spesielt dyrt! hadde vært mektig irritert selv, men 2500 er ikke en alt for stor pris å betale(selv om det bare er et speil)! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er så glad for at jeg ikke bor i byen lenger og slippe å parkere bilen med masse bærm,,, Er helt utrolig hva folk får seg til å gjøre. Holdt på å skrive mye mer, men holder det for meg selv... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 H*n skal sikkert kikke seg skjøl i analen med dei. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå