magnemoe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Merkelig sak her, kjøpte wow for en måned siden, så kjøpte jeg til tre måneder spilltid for noen dager siden og det kom opp at jeg hadde betalt. Nå i dag ble kontoen frozen, står at er expired men ingenting om den betalingen. Om de først belastet kontoen i dag sjønner jeg siden det trolig ikke var dekning på det kortet. Men når jeg gikk inn får å kjøpe mer tid fikk jeg feilmelding både på kortnummer og cvc nummer selv om jeg sjekket at dette var riktig, prøvde både mastercard og visa med samme feil og etter tre forsøk ble betaling disablet for 24 timer. Kan det være at de ikke får kontakt med norske banker? hvor ble det av den betalingen jeg la inn, skulle jeg ikke få en feilmelding? Endret 9. august 2011 av magnemoe Lenke til kommentar
outern Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 hmm rart. jeg kjøpte wow med visa i går formiddag. (spilletid) funket bra da. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 funker nå igjen, regner med det var en bug, prøvde å betale tre ganger i løpet av noen minutter og om det var en feil og jeg brukte opp de tre forsøkene og betaling ble låst for 24 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå