PussyDestroyer69 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har tenkt å kjøpe en replica Rolex klokke fra denne siden: http://www.watchesbook.com/privacy De leverer til norge, men er redd for å få bot pågrunn av opphavsrett eller noe. Så mitt spørsmål er: Vil jeg lett kunne kjøpe en klokke uten å få noen problemer? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Den kan bli beslaglagt i tollen. Har du den på deg i et EU-land kan du risikere en bot i samme størrelsesorden som originalen koster. Du kan risikere å bli banket opp av rabiate klokkenerder. Selv er jeg imot vold, så jeg ville bare knust klokken din. Alt i alt, ligg unna. Kjøp en Alpha eller en Steinhardt i stedet. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 I norge er det ikke straffbart og importere falske varer til privat bruk. Men det er straffbart importere for og tjene penger på det! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hva i huleste skal du gå rundt med en falsk Rolex for da? Blir like latterlig som de som kjøper falsk LV-bag av afrikanske gateselger i sør-europa også går derfra med nesa i været og tror de plutselig er inne i en elite og folk respekterer dem mer. 1 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Rolex er varemerkeregistrert og man kan selvfølgelig måtte stå ansvarlig for innførsel av dette som privatperson om Rolex/Urmaker Bjerke skulle få nyss i dette. Ikke at det noen gang skjer... I tillegg er det latterlig med falske utgaver av klokker da det er enorm forskjell på ekte og falsk vare. Selv jeg som lekmann ser lett forskjell på ekte og falske klokker. Man ser det på glasset på de falske klokken som aldri er optisk behandlet og dermed ser man ikke urskiven "rent" når man ser den fra en vinkel. Nesten som å se på urskiven gjennom vannskorpen. Det var en svenske i sikkerhetskontrollen i Nice forrige uke som fremstod som den typiske partysvensken; dame med restylen i leppa og silikon andre steder og selv hadde han hullete D&G jeans med for trang hvit skjorte og blå blazer. Han kunne sikket sluppet unna som en nyrik tulling hvis det ikke var for den ekstremt tacky fake Breitlingen på armen. Han ble rimelig rød i toppen når jeg spurte han om han var klar over at han hadde tydeligvis hadde blitt lurt ved klokkekjøpet sitt og at han burde klage til den respektable urmakerforretningen som hadde solgt han et falskt produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå