Gå til innhold

BK: På bryggekanten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at du har brukt et annet kamera her, men resultatet er veldig bra.

Vet jo at du har slitt litt med å få bildene dine skarpe. Men her er det ingen ting å utsette på skarpheten.

Kompet kunne blitt litt mer spennende hvis måken hadde vært litt mindre sentrert

Lenke til kommentar

Ser at du har brukt et annet kamera her, men resultatet er veldig bra.

Vet jo at du har slitt litt med å få bildene dine skarpe. Men her er det ingen ting å utsette på skarpheten.

Kompet kunne blitt litt mer spennende hvis måken hadde vært litt mindre sentrert

Hei.Tusen takk for fin kommentar. Ja, dette er i grunn reisekameraet mitt.Denne fuglen sitter på bryggekanten i Stavanger.Måken kom hvist litt for mye i midten av kameraet her.

Det er sånn jeg tenker på etter at det er lagt ut. Vet jeg må skjerpe meg på flere måter. :D

Flott komposisjon dette, liker linja du har fått i bildet. :), noe midtstilt, men det fungerer muligens. ;)

Hei.Hyggelig at du liker bildet. Men som du sier litt for mye midtstilt.

:)

Lenke til kommentar

Ser du nevner midtstilling selv,men er så godt eksponert att det er en fryd og se ett så skarpt og med riktige farger;)

Hei. Takker så mye for denne flotte tilbakemeldingen. Ja, noe nærmere måken er det vel ikke mulig å komme. Men, er det feil å ha et slikt bilde midtstilt forresten? :yes:

Feil og feil..er nok slik att det gir en bedre komp..leser bilde fra venstre mot høyre,men ikke alltid en kan unngå det heller vil jeg tro.Jeg vil tro att ett kutt på en av sidene her,ville sett rart ut;)

Lenke til kommentar

Du spør om det er "galt" å plassere måken sentrert i bildet. I følge reglene for godt kom, er det galt. Men det finnes ingen regel uten unntak :)

Her er mitt forslag til utsnitt, uten at jeg påstår det er "bedre" enn ditt, bare litt synsing fra min side.

Jeg har også bluret ned vannet litt, da det var en ørliten anntydning til støy i dette området. Jeg har også justert opp kontrasten litt på måken og skrapt den opp litt

PS - du må inn på Forumet for å kunne se bildet mitt

post-251400-0-39318100-1312955324_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du spør om det er "galt" å plassere måken sentrert i bildet. I følge reglene for godt kom, er det galt. Men det finnes ingen regel uten unntak :)

Her er mitt forslag til utsnitt, uten at jeg påstår det er "bedre" enn ditt, bare litt synsing fra min side.

Jeg har også bluret ned vannet litt, da det var en ørliten anntydning til støy i dette området. Jeg har også justert opp kontrasten litt på måken og skrapt den opp litt

PS - du må inn på Forumet for å kunne se bildet mitt

Hei.Takk skal du ha. Her har du gitt meg flere gode tips angående bildet mitt. Nå skal jeg se på åssen bildet ser ut etter at du har justert litt på det. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...