00peiling Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 skal jeg bruke? Er helt grønnskåling på dette området, så vennligst hjelp meg. Den ene er ADVENT MP5 5.0 MEGA PIXEL Den andre er HP 735 photosmart. Hva heter kortene og hvor får jeg tak i dem til en billig penge? Er det forskjellige størrelser og? 1000 takk for hjelpen Lenke til kommentar
willym Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 hei ta kameraene med på en fotobutikk googlet litt og fant ut at hp har SD kort og et 4 gb koster ikke mange kroner Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Advent bruker SD//MMC kort og HP 735 photosmart bruker samme kort. Lenke til kommentar
00peiling Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 takk for hjelpen det er både strøm koblingsmuligheter og batterier i dem. har kjønt at de ikke er oppladbare, men hva skal jeg bruke strømmen til disse da? Lenke til kommentar
00peiling Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 (endret) hei ta kameraene med på en fotobutikk googlet litt og fant ut at hp har SD kort og et 4 gb koster ikke mange kroner hvor mange bilder er det plass til i en 4gb? finnes de i større størrelse også? sett på finn men ikke funnet noen ennå. leter videre. kan dette være riktig kort? http://www.jula.no/sdhc-minnekort-4-gb-924620 hva med denne? http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Radio-og-TV/Multimedia/SD-kort/ hvilken anbefaler dere? er pris og kvalitet riktig? eller det billig greier fra østen? Endret 10. august 2011 av 00peiling Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg tror ikke disse kameraene tar mer enn 2GB. Dvs de tar kanskje 4Gb som ikke er SDHC. Men jeg hadde ikke tatt sjansen. Det skal være mulig å finne 2GB kort fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå