Espenito Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en ny klokke, men er usikker på hvilken. Har sett på noen Casio G-shock klokker: Klokke 1 klokke 2 klokke 3 Så jeg lurer på om noen har noen erfaringer med disse klokkene, eventuelt komme med forslag på andre bra klokker? Helst en prisklasse på max 1500 kr. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 G-shock er kjent for å tåle en trøkk. Personlig synes jeg nr. to og tre var stygge som juling, men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Kjøpte en G-shock i 95 (stor og stygg) som ble brukt i jobben som maler i 7år. La den innimellom i salmiakkvann for å fjerne sprøytestøv etc. Ble så brukt ett års tid i jobb som lastebilsjåfør for posten og Tine med masse slag fra kasser og metallbur. Den virker fortsatt, men ble for noen år siden byttet ut i en mindre G-shock AWG100-1A som ikke trenger batteri og ser mer nøytral ut. Den nye brukes også daglig i utendørsjobb med slag mot metallkanter. Tok av vanvare på meg dagligklokken av type kostbar med mekanisk urverk og endte opp med å bytte urverket etter en dags jobb... Mekanisk urverk var visst for kontorarbeide uten brå armbevegelser. Den sistnevnte G-Shocken ble kjøpt rimelig på ebay. Sparte drøye 600kr selv med frakt i forhold til butikkpris her. Dog må det nevnes at tidligere G-Shock ble laget i Japan mens nyere lages i Kina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå