erikstein Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg har litt store hender :razz: Så en "vanlig" logitech trådløs mus blir litt "unaturlig" å holde. Det jeg trenger en en skikkelig behagelig mus med god støtte...er lei av å holde handa så unaturlig på musa...noen gode ideer på modell?? Råd mottaes med takk :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Har du sett på desktop pro settet til logitech? stor mus og stort tastatur med bøy. I tillegg trådløst som er fint. Musa er 14 cm lang og ca 4,1/2 cm høy. Er ergonomisk utforma så den er mye bedre en de fleste mus. Den har ett par ekstra knapper og du kan forandre funksjonaliteten på de som du vil. Har hatt settet i over ett år nå og angrer ikke ett sekund. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 har sett/prøvd den, men den selges vel ikke alene? eller må jeg kjøpe hele settet? det koster jo 1300,- hehe..er så mye annet morsomt å bruke penger på :razz: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Samme musa bare med ledning tror jeg selges alene. Koster ca 500. Hele settet ser jeg til 1011 på komplett. Ser ut til at jeg gjorde et meget godt kjøp da jeg fikk det for 760 eller no på tilbud. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 microsoft inteleyel explorer er stor.bruker den sjøl sitter fint i hånda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå