3rl3nd Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 hallo jeg hadde tenkt å installere Real Flight G4 idag. kjøpte dette for ca ett år siden. men jeg prøvde å installere det men det kom en rekke med error (som vist på bildene) jeg bruker windows 7. jeg har ikke hatt problemer med dette før, og har ikke en idè om hvordan jeg fikser det. håper det er noen som vet hvordan jeg kan fikse det. takk på forhånd Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kjører du instalasjonen som admin? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) prøver å høyreklikke på ikonet inne på min datamaskin men kan ikke kjøre som admin. så jeg vet ikke. jeg er inne på admin brukeren om det har noe å si. EDIT: jeg testet om det funker å installere spillet på en annen pc. der funka det helt fint. ser ut som det er pcen min som har problemer. tror dere at det hjelper å formatere pcen, og ta en skikkelig restart på hele systemet? hadde tenkt å gjøre det uansett. begynner å bli mye søppel på maskinen . Endret 9. august 2011 av 3rl3nd Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det kan hende at CD/DVD leseren har problemer med å lese installasjons plata, prøv med en annen leser. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 prøver å høyreklikke på ikonet inne på min datamaskin men kan ikke kjøre som admin. så jeg vet ikke. jeg er inne på admin brukeren om det har noe å si. EDIT: jeg testet om det funker å installere spillet på en annen pc. der funka det helt fint. ser ut som det er pcen min som har problemer. tror dere at det hjelper å formatere pcen, og ta en skikkelig restart på hele systemet? hadde tenkt å gjøre det uansett. begynner å bli mye søppel på maskinen . Prøv å finne installasjonsfilen innpå selve platen. Den heter normalt "setup" eller noe lignende. Kjør den som admin. Du kan ikke kjøre selve platen som admin fra min datamaskin. Jeg er enig i at dette høres enten ut som et admin-rettigheter problem eller defekt i platen - men når den installert ok på en annen maskin så kan jo ikke platen være alt for hardt skadet så da ser jeg på det som mindre sansynlig. -Stigma Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 testa å kjøre den med den samme eksterne cd-leseren som jeg bruke til å teste det på den andre maskinen. prøvde også å kjøre setup.exe som admin. men de samme errors kommer uansett. jeg reformaterer maskinen imorgen, så kan jeg se om det funker Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 testa å kjøre den med den samme eksterne cd-leseren som jeg bruke til å teste det på den andre maskinen. prøvde også å kjøre setup.exe som admin. men de samme errors kommer uansett. jeg reformaterer maskinen imorgen, så kan jeg se om det funker Jeg tror å reinstallere OS er langt overkill for dette. Jeg ville heller postet dette spørsmålet på techsupport forumet for de som lagde spillet. Der vil brukere som har opplevd samme problemet kunne besvare det bedre enn oss sansynlig. Det er ihvertfall mye høyere sjanse for et godt svar da når det er et forum spesiellt for dette spillet. -Stigma Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) jeg prøver reformatering først da jeg hadde tenkt å gjøre det uansett Endret 9. august 2011 av 3rl3nd Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Prøv å installere uten antivirusprogramet kjørende. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 tror det har noe med at jeg ikke har tillgang til SETUP2.exe, fant denne idag. får en error. jeg kjører den som administrator og alt her er erroren jeg får. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 tok kontakt med realflight service senter på email, de sa at det var antivirus-programmet som var problemet, de sa at jeg skulle avinstallere det helt også installere Real Flight. Dette funka, så nå er jeg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå